sobota, 12 kwietnia 2014

Efekt lustra na paznokciach

Cześć :)

Ostatnio otrzymałam dość pokaźną przesyłkę od http://www.allepaznokcie.pl z której bardzo się ucieszyłam. Pomijając już to, że przesyłka doszła do mnie w ekspresowym tempie (po 2 dniach) co jest wielkim plusem to zawartość tak poprawiła mi humor, że musiałam zdecydować się na 1 lakier (co nie było łatwe :D) i już pomalować paznokcie :)

Mój wybór padł na chromowy lakier do paznokci dający efekt lusta na paznokciach. 
Co pisze na stronie producenta:
Ekskluzywna linia lakierów CHROM, która nada Twoim paznokciom niesamowitego blasku zapewniając trwały
i zachwycający efekt. Lakier charakteryzuje się wysoką jakością nakładania, szybko wysycha i bardzo dobrze kryje, nawet po pierwszym nałożeniu, a zawarte w nim mikrocząsteczki odbijają światło, co powoduje efekt lustra na paznokciach. 
Efekt CHROMU jest porażający. Tak wysokiego połysku i blasku nie było nawet przy użyciu najlepszych nabłyszczaczy. 

Cena 8,90 zł / 16 ml
 
 A tak się prezentuje :







Jak Wam się podoba efekt ?

Mi efekt bardzo się podoba. Faktycznie (tak jak wspomniał producent) wystarczy jedna warstwa lakieru by pokryć płytkę paznokcia. Produkt ten w mig wysycha po nałożeniu i utrzymuje się kilka dni. Buteleczka ma aż 16 ml dzięki czemu starczy na bardzo długo :) Na opakowaniu znajduje się termin ważności i kraj wyprodukowania. 
Lakier ten nie zawiera formaldehydów i toluenu.
Efekt lustra jak najbardziej występuje :) a pomalowane paznokcie pięknie prezentują się zwłaszcza podczas słonecznych dni :)


Pozdrawiam :)


 

38 komentarzy :

  1. Efekt bardzo mi się podoba choć kolor lakieru nie bardzo jest w moim guście :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiąc szczerze, wcale mi się nie podoba. Błyszczy, ale kolor nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne paznokcie i cudowny lakier :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny metaliczny lakier. mam już podobne w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy efekt :) nie mam takiego koloru w kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest całkiem ciekawy! Ale mi lustra nie przypomina :/

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam ciekawa tych lakierów.....ale efekt z tego co widze nie bardzo mi się podoba....

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się niezbyt podoba i nie do końca się zgadzam z tym, że pokrywa dobrze płytkę, zdecydowanie widać prześwity

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała mieć taki paznokcie by móc tak ładnie malować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt fajny, ale do moich dłoni na pewno by nie pasował :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny! i w dodatku jedna warstwa i tak długo trzyma?! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię tego wykończenia lakierów, bo widać wszystkie nierówności płytki paznokcia, a to nie dodaje im uroku

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny jest! ja mam z quizu podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się bardzo taki efekt podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm nie powiem ciekawie się prezentuje, ale nie zdecydowałabym się na takie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny efekt , bardzo ładny kolor :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podoba,ekstra się prezentuje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny kolor! Ale ty masz ładne paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie mogłam się przekonać do tego typu paznokci, wolę oglądać je u innych np. u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kolorek i efekt choć mi jeszcze bardziej się podobają całkowite lustrzane efekty, ale one możliwe jedynie z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolor, super, że jedna warstwa wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny! Dorzuciłabym jeszcze jedną warstwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kolorek. Pozdrawiam : ) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny efekt. Kolor bardzo mi się spodobał:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekt lustra można też osiągnąć przez przyklejenie do paznokci kawałków folii aluminiowej, robiłam sobie kiedyś takie zdobienie, ładny efekt, ale niestety krótkotrwały. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny efekt ;) ja własnie dostałam lakier z efektem lustra z Bell ale nie zauważyłam tego efektu, aż tak jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda całkiem ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudny lakier, świetny efekt, od dawna na niego "poluję" ;p
    Rewanżuję się i z miłą chęcią obserwuję ;))

    http://jackdanielsky.blogspot.com/ zapraszam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładny!! nie widzę efektu lustra ale kolor jest mega!!!! widziałam takie manhattan w rossmannie ale bardziej wpadające w ciemnoniebieski/zielony i się wahałam. ale serio fajnie to wygląda:) chyba sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń