wtorek, 29 kwietnia 2014

Małe zakupy

Mając dzisiaj troszkę luźniejszy dzień postanowiłam odwiedzić kilka sklepów :) W ramach odstresowania się po zaliczeniu z przedmiotu na studiach musiałam jakoś odreagować :D Byłam praktycznie w każdym sklepie, wstąpiłam też do Rossmanna a tam co?  Na kolorówce pustki :O Prawie większość fajniejszych kosmetyków już było wykupionych :< A to dopiero 2 dzień promocji. 
Co to będzie za tydzień gdy w promocji będą lakiery i szminki :O
W Rossmannie kupiłam cień z jedwabiem z wibo. Niestety nie było dużego wyboru ...... :< i jeszcze lakier z wibo w promocyjnej cenie za 2,99 zł
A inne rzeczy zakupione zostały już w innych sklepach. Zbiór tego co dziś nabyłam poniżej na zdjęciach :)

- aż 2 eyelinery z Lemaxa -  zapas musi być :D tym bardziej, że ciężko jest mi je dostać a są świetne i tanie :)


Buziaki :*




39 komentarzy :

  1. najbardziej ciekawi mnie jak się sprawdzą eyelinery z Lemaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy,zawsze trzeba się jakoś odstresować a zakupy w tym bardzo pomagają :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę poszukać eyeliner Lemax :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję udanych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam te z wibo, gdyby jeszcze miały szeroki pędzelek... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę takie pustki już na pułkach? :D ja byłam wczoraj i jeszcze się załapałam :)
    Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze sobie zarobią w Ross :D

    OdpowiedzUsuń
  10. odważny kolor szminki,ja niestety za takimi mocnymi kolorami nie przepadam :)
    Super nowości!!
    pozdrowionka,sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czekam na promocję na lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminka ma piękny kolor! Też byłam w Rossie, ale na szczęście wszystko to co chciałam było. /P.

    OdpowiedzUsuń
  14. te eyelinery mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh ja też już zapolowałam w Rossmannie, bo co tydzień fajna promocja :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolorki lakierów do paznokci. ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki śliczne :D ja zaraz jadę do rossmana, choć wątpie że coś mi zostało z tego co chciałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kosmetyki z wibo są tanie i dobre, lubię je także i ja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten nudziak z Wibo też mi wpadł do koszyka ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie prezentuje się ta szmineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo spodobały mi się kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio kupiła eyeliner z Wibo- mój ulubieniec! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post <3
    xxx

    http://carolinessecretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. awesome products!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. te lakiery wpadają w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę tych zakupów wpadło. Ja byłam na zakupach ciuchowych wczoraj, ale przyznam, że mnie zmęczyły trochę.

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę wypróbować te eyelinery bo szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne rzeczy wpadły Ci do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy, zainteresowały mnie te eyelinery z Lemaxa, nie znałam ich wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  30. Musze tych Lemaxowych eyelinerów spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę w końcu coś z Isany wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię te małe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  33. niezłe zakupy :D ja bylam w pierwszy dzien promocji kilka godzin po otwarciu Rossmanna a już były pustki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja Rossmanna omijam na razie - takie moje postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń