sobota, 26 kwietnia 2014

Mój FLIP FLOP

Hey :)

Jak Wam mija sobotni poranek ? Macie jakieś konkretne plany na ten dzień ? U mnie od paru dni pogoda coś nie dopisuje, jest brzydko, pochmurno i od czasu do czasu pada deszcz :< Aż jestem ciekawa jaka to będzie zbliżająca się majówka :P

Przedwczoraj korzystając z paru "chwil" słońca zrobiłam kilka zdjęć lakieru na moich paznokciach z http://www.allepaznokcie.pl/ 

Jest to lakier FLIP FLOP - efekt KAMELEON

Co pisze na stronie producenta:
Lakier do paznokci dający niezwykłe efekty wizualne pod wpływem zmiany kąta padającego światła. Bardzo atrakcyjny i łatwy do osiągnięcia efekt zmiany kolorów dostępny jest zaraz po pomalowaniu płytki paznokcia. Doskonale sprawdza się na naturalnej płytce, jak również na żelu czy akrylu. 
Produkt cechuje wysoka jakość, perfekcyjna konsystencja i doskonała przyczepność.
Jest to pierwszy lakier, który daje tak widoczne i trwałe zmiany koloru.

 PAMIĘTAJ !
Aby lakier dłużej trzymał się na paznokciach, należy zawsze:
dokładnie usunąć pozostałości starego lakieru i dokładnie umyć ręce wodą z mydłem. Na odtłuszczone paznokcie należy nałożyć lakier podkładowy. Dwukrotnie pomalować suche paznokcie w odstępach ok. 4-5 minut. Na koniec pokryć lakierem TOP COAT lub DIAMOND GLOSS 
Pojemność 15 ml 








Lakier faktycznie zmienia kolor w zależności od puntu widzenia. Mieni się kolorami fioletu, zieleni a czasem nawet przyjmuje kolor niebieski. Nie stosowałam żadnych wysuszaczy, przyspieszaczy, czy nabłyszczaczy do tego lakieru. Mimo to nie zawiodłam się. Lakier fajnie się prezentuje, wytrzymuje kilka dni. Jeśli natomiast chodzi o nakładanie to nie wystarcza tu jedna warstwa. Trzeba pokryć paznokieć max. 2 razy lakierem.

Lakier ten kosztuje 19,90 zł

W sklepie internetowym dostępne są 4 warianty do wyboru

Podoba Wam się ?

Buziaki :* :)



44 komentarze :

  1. ślicznie wygląda :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny!
    Chętnie bym zobaczyła 04 -taki wiosenny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIEKNY EFEKT
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest:) Chociaż, jak dla mnie, na wiosnę trochę za ciężki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny lakier, plus za trwałość :). Zwykle maluję dwie warstwy więc dla mnie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda, choć wolę wydawać mniej na lakiery ;) A pogoda u mnie też straszna... a miałam tyle biegowych/rowerowych/skakankowych planów na majówkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow przepiękny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Miałam kiedys podobny z Catrice ale okazał się bublem. Twoja benzynka jest prześliczna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe widzę, że obie nas dziś nabrało na recenzję kameleona :)) Twój zdecydowanie lepiej wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście kameleon, podoba mi się. świetnie uchwyciłaś efekt

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny lakier! Zaraz lecę szukać po sklepach. :D !!


    My favorite sweets:
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/04/top-3-my-favorite-sweets.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt !! :)
    Jestem pod wrażeniem !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor. Takie lakiery podobają mi się na czyichś paznokciach, na moich już nie koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt , kolorek mnie zauroczył , lubię takie lakiery :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW,ale efekt :o
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę interesujący efekt na pazurkach ale samego lakieru jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  17. również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam w swojej kolekcji 3 podobne "benzynki" i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kolorek
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. mam podobny kolorek ale z innej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ojaaaaaa jaki fajny!


    ps. a u mnie? OLDSCHOOL - ROSES na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kameleon :) Bardzo fajny :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. daje naprawdę fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście mieni się wieloma kolorami. Jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny, mam coś podobnego ale innej firmy, ale trzeba mieć takie ładne paznokcie jak ty :) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale daje świetne efekt :)) Na zdjęciach, to co dopiero w normalnym świetle ;) Na Twoich pazurkach wszystko się będzie ładnie prezentowac :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy aczkolwiek nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ;) udało Ci się uchwycić efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam mało czasu na malowanie paznokci ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow przepiękny kolorek! :)


    http://szajbuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt wizualny prześliczny. Musze go zdobyć.

    OdpowiedzUsuń