poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Moja kurtka od SAMMYdress

Cześć :)
Dziś chciałabym przedstawić Wam moją kurtkę od http://www.sammydress.com/
 
British Style Lapel Long Sleeves Zipper Design Epaulette Tassel Embellished Black PU Leather Jacket For Women


Przeglądając asortyment w/w sklepu kurtka ta szczególnie zwróciła moją uwagę. Bardzo lubię rzeczy, które wyróżniają się ale także te, które mają "to coś" :). Nie wiem czy mam jakiś specyficzny gust no ale to właśnie ta kurtka oczarowała mnie.
Posiada ona przecudne metalowe, frędzle na przedniej części kurtki. Jest ich dość dużo i są w kolorze złota. Dodatkowo kurtka ta ma bardzo fajny kształt, z przodu jest dłuższa natomiast z tyłu jest krótsza. Ma ona też pozłacane zamki co według mnie ewidentnie dodaje jej uroku :) Kurtka ta zrobiona jest z bardzo fajnego materiału
i przyjemnie się ją nosi.
Ogólnie bardzo podoba mi się. Na stronie internetowej prezentuje się bardzo fajnie i w rzeczywistości też :)
Jedynie rękawy okazały się lekko za krótkie ale z tym problemem już sobie poradziłam :D (za pomocą gumki zrobiłam rękawy 3/4).
Obecnie kurtka ta jest przeceniona na 14,76$ z 32,47$.

Jak Wam się podoba ?














43 komentarze :

  1. Piękna! Aż Ci pozazdrościłam :)

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa i oryginalna :) fajny zakup!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna jest, lubie takie kurtki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest fajna, ja też lubię rzeczy które są "inne" :)Mam jednak mały niesmak po sukience którą u nich zamawiałam a która przyszła w opłakanym stanie a w tej chwili już nie nadaje się do noszenia.Dobrze jednak wiedzieć że przysyłają też dobre rzeczy , bo wciąż wiele z ich asortymentu mi się podoba i może po prostu tak mi się niefortunnie trafił bubel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdobienie, nic dziwnego, że zwróciłaś na nią uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna..ciekawe ma to zdobienie :)
    Ps. mam taka sama apaszke:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kurtka :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolę jednak dłuzsze kurtki ale ty prezentujesz się w niej fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie ;) Ja wolałabym dłuższą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie kurteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo śliczna kurteczka, tez bym sobie chętnie taką sprawiła, ale budżet mi na to nie pozwala;/ Ogólnie to ma fajny asortyment sammydress ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy będą wyniki konkursu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo :) zliczam wszystko i myślę, że do 3 dni pojawią się wyniki :)

      Usuń
  13. fajna i ładnie ley na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oryginalna! :) też mam zawsze problemy z za krótkimi rękawami albo nogawkami zamawiając online haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kurtka. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jest ładna, po za tym widać dobrą jakość wykonania. podoba mi się ale mogłaby być dłuższa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurteczka, będzie też pasować do sukienek by służyć za żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się taka kurteczka,jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana jeżeli możesz to uzupełnij w zgłoszeniu adres e-mail . To moja wina, ponieważ zapomniałam dodać do wzoru zgłoszeniowego tego punktu :* Z góry przepraszam za kłopot :*

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekna kurteczka, bardzo mi sie podoba!

    Obserwuje z wielką przyjemnością :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna :) podobają mi się te koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa ta kurteczka:) Podoba mi się i ładnie na tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście fajne te frędzelki. Ale sama kurtka taka maława się wydaje - może do tego swetra. Pewnie przy innych stylizacjach będzie wyglądała lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kurtka, ale jak dla mnie to chyba odrobine za krótka :(
    Pięknie na tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna :) bardzo fajny krój

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjna! i świetnie w niej wyglądasz. bardzo dobry pomysł z tymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post!
    zapraszam do mnie :)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kurtka :D fajna,fajna :) mam coś w tym stylu , muszę z szafy wygrzebać ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. ładna, ale moją miłością są płaszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wcale Ci się nie dziwie, że zwróciła Twoją uwagę, bo mi się też bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń