środa, 16 kwietnia 2014

Paznokciowe inspiracje

Cześć :)

Jak już wiecie a może jeszcze nie paznokcie, lakiery, zdobienie jest tym czymś co szczególnie mnie interesuje :) Wszelkie nowe ciekawostki na ten temat staram się rozchwytywać i w miarę możliwości praktycznie zastosować :) Co prawda, nie zawsze mam na to czas czy fundusze ale na szczęście zapał mi nie mija :D

Poniżej kilka inspiracji.









Coś wpadło Wam w oko ? :)
Moim faworytem jest zdjęcie z numerem 2 - lakierowy połysk (chyba, że to nie jest lakier :P), chociaż wszystkie pozostałe też są ciekawe.



 Zapraszam również chętnych na moje rozdanie z sammydress
Do wygrania dowolna rzecz ze sklepu do 15$ 


 Buziaki :*:)




44 komentarze :

  1. Wszystkie propozycje są super ale niestety ja nie umiem tak ładnie malować a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie najbardziej podoba się 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi bardzo podoba sie ombre nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się 6,7 i 8 ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, 1,5 i 11 :3. Moi faworyci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu wyposażyć się w lakier matujący, bo tak bardzo mi się podobają matowe paznokcie z połyskującym frenchem! : ) Szczególnie czarne ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie piękne :D oprócz 6,7, 11,12 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne są! szkoda, że ja nie mam cierpliwości to takiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie mi się podobają, ale najbardziej paznokcie typy nr 12 :) ja również jestem maniaczką paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 i 6 są świetne. A jedyneczkę miałam w wakacje. Bardzo łatwo się robi!
    Zapraszam na nową notkę :)
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/04/fruits-with-chocolate.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. niezłe inspiracje ;)

    Obserwujemy ??? Daj znać u mnie ;)
    >Zapraszam do mnie<

    OdpowiedzUsuń
  12. 8 takie zrobię sobie ns święta, tylko wszystkie będą jak ten jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie fajne, szkoda, że mam 2 lewe ręce do malowania i mogę sobie tylko popatrzeć na takie boskie mani :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jakie cudne, zdjęcie numer 2 jest boskie, chciałabym gdzieś dorwać taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie sa piekne i dobrze dopracowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1,10,11 wpadły mi w oko :D heh

    OdpowiedzUsuń
  17. złote <333 piękne! szukam wszędzie takiego lakieru i znaleźć nie mogę :(
    jako, że jesteśmy w okresie wielkanocnym chciałabym też życzyć Ci spokojnych i radosnych świąt i wesołego alleluja! Smacznego jajka i zajączka z wielkim kuferkiem nowych drobiazgów! :) uściski z Hiszpanii kochana! :*

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  18. no wpadło mi w oko nr 11 :)) Bardzo fajny mani :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też nr 2 skradł serce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 5,10 i 12 boże zakochałam się *.* Boskie są ! Bardzo podoba mi się Twój blog i na pewno postaram się wpadać tu częściej :) Jeśli interesujesz się modą to zapraszam do mnie :) www.divoces.blogspot.com
    Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wzajemną obserwację ? :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi bardzo podoba się 9 ;) Lubię takie pastelowe kolory. ;)
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta 2 bardzo mnie ciekawi - kojarzy mi się ze wstążkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 i 6 - bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  24. wybrałaś genialne inspiracje !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie są boskie a szczególnie 12 i 6 :)

    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne paznokcie, mam tą torebkę z sammydress . Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1,8,11,12 są najlepsze! Super inspiracje wybrałaś!:) Wesołych świat!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/boss-ass-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  28. 1,2 i 9 - definitywnie <3 Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. 2 mnie powaliła- naklejki ,albo sztuczne;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń