sobota, 19 kwietnia 2014

Promocje tuż, tuż.............................. + życzenia

Kochani !


Życzę WamZdrowych, spokojnych świąt Wielkanocnych,
pełnych nadziei oraz miłości,
Pogodnego nastroju,
oraz najwspanialszych rodzinnych spotkań,
wśród rodziny i najbliższych przyjaciół ! :)



Odbiegając trochę od tematu Świąt chciałam również i na swoim blogu poinformować Was o zbliżających się ekstra promocjach, które nadejdą tuż tuż ... :) a gdzie i jakie to promocje ?

 A więc :D

Rossmann - 49% 
22-27.04 - podkłady, korektory, róże, pudry,
28.04-04.05 - tusze, cienie, kredki, eyelinery,
05-11.05 - szminki, kredki do ust, lakiery

Natura - 40%
28.04-05.05 - kolorówka 

Kto zaszaleje ? :D
 Ja już tworzę swoją listę zakupów :)


27 komentarzy :

  1. O nie.. a ja już jestem spłukana :>D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już mam ultra długą listę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze odstawic rosmanna bo się uzalezniam ;p
    Spokojnych i wesołych świąt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to chyba muszę się wybrać po zapas podkładu i puder! ;)
    Również życzę wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie! znowu jakieś promocje :D chyba przestanę odwiedzać Twojego bloga, bo zamiast zająć się Świętami będę tworzyć listę :P a tak na serio Kochana to dzięki za info :)

    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt :) A o tych promocjach juz słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie szaleję na promocjach. Już mam dość! ;) Wspaniałych, radosnych i rodzinnych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie wyjątkowo nic nie kusi - przynajmniej na razie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt!:)
    A z promocji na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na lakierach w rossmann pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno wybiorę się do rossmanna wesołych świąt i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołego alleluja :D wyczuwam kosmetyczne szaleństwo ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  14. rossmann opustoszeje..;)
    wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt ;)
    Z promocji w Rossmanie skorzystam, właśnie zastanawiam się jakie szminki by tu zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;) Dobrze że napisałaś o tych przecenach! Poza tym bardzo ciekawy blog ;) sposobał mi się efekt lustra na paznokciach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jeej trzeba odkładać kasę na buszowanie po rossmanie haha :D Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja Tobie również kochana życzę Wesołych oraz Spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie wielkie przeceny? Jak przetrwać? Jak żyć?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już mam listę zakupów do Rossmanna ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń