sobota, 17 maja 2014

Bransoletki od ea_p11310

Cześć ! :)
Dziś chcę Wam pokazać trzy bransoletki od ea_p11310 , które ostatnio otrzymałam :) 
Są one bardzo dobrze wykonane. Mają solidne zapięcie i fajnie prezentują się na ręce.
Paczka przyszła bardzo szybko w ciągu kilku dni od kontaktu co mnie bardzo miło zaskoczyło.





Dostępne są na stronie http://www.vinted.pl/ w różnych kolorach i w różnych wariantach.

Koszt takiej bransoletki to 3,50 zł/sztuka + koszt wysyłki
-wysyłka ekonomiczna 3zł 
-wysyłka priorytetowa 4zł 
-przy zakupie 5 sztuk - 1 gratis, przy 10 szt - 2 gratis .. itd 
dodatkowo przy zakupie 10 szt wysyłka gratis

Dostępne są również inne bransoletki zrobione z koralików :)
Miły i szybki kontakt zagwarantowany :)

Cena jest bardzo kusząca prawda ? 
Bombowa ;D

buziaki :*:) 




38 komentarzy :

  1. uwielbiam motyw nieskończoności ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się czerwona podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tego typu bransoletki więc zapoznam się z ofertą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są : ) aż sama się zainteresowałam kupnem ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bransoletki! Pokażę stronę chłopakowi :3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pokażę stronę chłopakowi" i takie podejście mi się podoba - sama stosuję :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne w bardzo korzystnej cenie. Skuszę się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście , cena kusząca . Boskie bransolety :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze i cena baardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bransoletki i ich cena jest dobra ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam z napisem LOVE, ale leży gdzieś w kącie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są te bransoletki i bardzo lubię takie nosić, więc mnie bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne bransoletki. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne bransoletki!!
    pomozesz w klikaniu w ostatnim poscie jesli to nie problem dla ciebie bardzo by mi to pomoglo,buziaki milej niedzieli
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/li-voglio.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ladne a w dodatku niska cena ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne ;) podoba mi się motyw nieskończoności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Są świetne! No i cena rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądają na ręce.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie dodatki ;) minusem jest jedynie to, ze mam niesamowicie szczupłe nadgarstki i większość takich bransoletek z nich spada ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, cena rewelacyjnie niska :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie śliczne!:*

    obserwujemy?

    zapraszam do mnie:
    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba już za stara jestem na takie bransoletki :) ale fajne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba się skuszę, bo branzoletki są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię bransoletki, ale ostatnio rzadko je noszę....

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna cena za fajną bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te bransoletki ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie :*

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne bransoletki, cena również :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super bransoletki :) idzie lato, muszę wyciągnąć moją biżuterię, bo jakoś zimą bransoletki rzadko używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne, uwielbiam takie delikatne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne,spodobały mi się. Najbardziej pomarańczowa Love.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne te bransoletki. Zdecydowanie w moim stylu ;) Niedawno kupiłam łańcuszek ze znakiem nieskończoności, może skuszę się na bransoletkę... ;)

    OdpowiedzUsuń