wtorek, 20 maja 2014

HOLOGRAPHIC - "gra kolorów"

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczką lakieru holograficznego od http://www.allepaznokcie.pl
Strasznie byłam ciekawa jaki faktycznie daje efekt na paznokciach. Wreszcie mogłam go przetestować i wyrazić swoją opinie na jego temat :)
Po pomalowaniu paznokci spektakularnego efektu nie widać, jednak pod wpływem mocnego światła jest "wow" :)

Kolory przenikają się i fajnie się mienią. Do dobrego pokrycia paznokcia potrzeba max 3 warstw, a lakier utrzymuje się kilka dni po czym zaczyna się ścierać. 


Cena lakieru to 14,90 zł - KLIK

Jak Wam się podoba ?





48 komentarzy :

  1. śliczny jest ten lakier, podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ślicznie ale ja na swoich pazurach jakos nie widze takiego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny efekt daje ten lakier! Bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędnie wygląda w słońcu:) Kojarzy mi się z naklejkami w kształcie serca, które naklejałam na zeszyt w podstawówce:) Świetny, wielowymiarowy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędny jednym słowem

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki i nawet też kiedyś recenzje robiłam, warto mieć takie cudo w swojej kolekcji lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny. Nigdy takiego nie miałam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne paznokcie! A kolor lakieru jest świetny, taki niespotykany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,ale świetny lakier a paznokcie masz zabójczo piękne :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś także ten lakier gości na moich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Nie wiem jak często nosiłabym go na paznokciach, ale efekt robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz super pazurki :)) a lakier oczywiście cudeńko :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiem się przekonać do tego efektu na paznokciach, choć w sumie sama nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubie takich błyszczących paznokci, wole matowe, ale na Tobie wyglądają przecudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda cudownie <3 Uwielbiam takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. superowski! :) i cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda. Moja mama miała kiedyś podobny z bell i uwielbiała taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny! bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny, cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda świetnie, sama mam na niego ochotę, już koszyk mam pełny na stronie allepaznokcie, czeka tylko na wypłatę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się bardzo podoba ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten lakier, strasznie mi się podoba efekt na pazurach :))

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam taki efekt holorgaficzny, a twoje pazurki prezentują się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super efekt. Pozdrawiam :* http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny efekt ! Pierwszy raz widzę takie cudeńko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się efekt jaki daje ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oryginalnie wyglada! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do koloru jedno wielkie WOW
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczny, podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetnie się mieni! ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. super!!! fajny na letnie wyjścia z przyjaciółmi!! moc kolorów ! <33

    OdpowiedzUsuń
  33. ładny, ale chyba nie do końca dla mnie ; P

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow super wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  35. Efekt jest na prawdę świetny!! ;)

    OdpowiedzUsuń