wtorek, 27 maja 2014

INGRID COSMETICS - współpraca

Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy od bardzo miłego Pana Piotra z Verony. Do testów otrzymałam:

1. Puder lUXURIOUS COMPACT POWDER INGRID HD BEAUTY INNOVATION 3
2. Cienie PRET-À-PORTER 001


Produkty te już na samym początku otwierania paczki przykuły moją uwagę bezwzględnie intrygującym opakowaniem. Kosmetyki te wyglądają na ekskluzywne pomimo niskiej ceny za co wielki plus :)

Jestem ciekawa jak sprawdzą się podczas moich testów, które już rozpoczynam ! :)





Oczywiście za jakiś czas ukażą się ich recenzje :) mój punkt widzenia i odczucia :)


Pozdrawiam :)


41 komentarzy :

  1. Puder jak pięknie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybrałam róż i tusz ;) Róż w takim samym kształcie jak Twój puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą. Czekam na recenzje :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że pojawiły się już na kilku blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki współpracy, szczególnie puder mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się tłoczenie róży:) cienie zaś mają moją kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy ;) faktycznie bardzo ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam nic z tej firmy, więc z chęcią przeczytam recenzje tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy :) Faktura różu jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta roza tłoczona wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta roza tłoczona wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory cieni - gratuluje wspolpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje współpracy! :) Lubię kosmetyki tej firmy, bo sa całkiem tanie, a dość dobre. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i jestem ciekawa efektów - zwłaszcza tych cieni :)
    Też miałam na nie chrapkę - właśnie na ten numer.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te cienie sa piękne tez mialam ochotę je sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  16. Też dostałam propozycję współpracy, do tej pory przetestowałam jedynie korektor i jest średni ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka ma ładne kolory, gratuluję współpracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i również jestem ciekawa jak się sprawdzą te produkty podczas testów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :)

    ja otrzymałam bazę i błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. słyszałam, że te cienie są bardzo fajne :)
    i oczywiście gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje ;)) ale Ci zazdroszczę tych cieni :) miałam ostatnio ochotę je kupic, ale niestety stan portfela nie pozwala :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałam brązy, dostałam niebieskie hihi
    Ale jakoś dałam radę !
    Piękna jest ta Twoja paletka cieni

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze osobistej styczności z tą marką, choć nazwa nie jest mi obca.

    OdpowiedzUsuń
  24. kupila bym dla samych opakowan ! slodziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. maja bardzo fajne produkty w przystepnych cenach
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że jakieś masowe testowanie Ingrid nastąpiło na blogach. Niebawem będzie strach lodówkę otworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten puder wygląda uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję współpracy, ciekawa jestem paletki cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie kosmetyki z Ingrid, wiec czekam na recenzje ;)
    Gratuluje współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Puder wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję współpracy, jestem bardzo ciekawa paletki cieni :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny jest ten róż/ bronzer, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję współpracy! Kosmetyki świetnie się prezentują!
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/05/mini-deser.html

    OdpowiedzUsuń
  35. prześliczne cienie , idealne na co dzień:) trochę podobne do kultowej paletki Naked3 Ps. obserwuję i zapraszam do mnie na słodki muffinkowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję współpracy, śliczne cienie :)

    OdpowiedzUsuń