piątek, 30 maja 2014

Lakier OPI

Od jakiegoś czasu posiadam w swojej kolekcji lakier OPI. Czy on jakoś pozytywne mnie zaskoczył ?
Powiem szczerze, że nie. Lakier jak lakier nic specjalnego a cena ewidentnie za wysoka. Dla mnie lakier ten porównywalny jest do tych najtańszych z jedną małą różnicą, że już jedna warstwa lakieru wystarcza by pokryć płytkę paznokcia. Ja pokusiłam się na 2 warstwy, jednak już po 1 dniu zauważyłam odpryski :< Ściera się przy skórkach przez co niestety trzeba go poprawiać. Zapach również jest nieprzyjemny, taki sam jak przy innych lakierach. Natomiast pędzelek jest niczego sobie tak samo jak konsystencja. 
Czy lakier jest wydajny ? to zależy od częstości malowania. Jego pojemność to 3,75 ml czyli no wiadomo nie jest to dużo :P



Lakier ten dość długo schnie - a im więcej warstw tym gorzej. Chyba, że się odczekuje jakiś konkretny czas ale wtedy czas malowania się dłuży i dłuży ;<
A tak to wygląda : 
Końcówki się pościerały - ogólnie nie podoba mi się :P




Taka cena za ten lakier (do 20 zł/3,75 ml) jest ewidentnie za wysoka. 

Co sądzicie o tych lakierach ? Macie podobne zdanie ? a może całkiem inne ?

Buziaki :*



43 komentarze :

  1. Kolor mi się osobiście podoba. Ale cena i jakość... już nie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie nie dla mnie. wole essie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu za drogi w stosunku do jakości ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej firmie słyszę pierwszy raz, ale kolorek jest śliczny. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kilka lakierrów OPI, niestety nie zachwyciły mnie, wtedy gdy je kupowałam były dużo droższe i na pewno nie warte swojej ceny,
    końcówki ścierały mi się też bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym się wypowiedzieć na ich temat, ale niestety nie miałam jeszcze OPI :(

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek bardzo ladny!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam lakieru OPI. Szkoda, że nie jesteś zadowolona. Rzeczywiście cena nie jest odpowiednia do jakości. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię jak lakiery długo schną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na taką cenę to zdecydowanie powinien być bardziej wytrzymalszy na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, zdarzają się takie 'bubelki' :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny, ale cena faktycznie jest nieadekwatna do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor jakiś taki wyblakły a z moim synkiem to lakier na moich pazurkach musi schnąc sekundy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ladny klasyczny kolorek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie lakiery Opi tez nie zachwyciły szczególnie, lepiej sie u mnie sprawdzają te tańsze

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor śliczny,ale szkoda,że ma taka cenę i,że długo schnie..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie nie mój odcień :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ciekawy lakier , jakoś kolor nie taki . Nie wart ceny
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie kupowałaś swój lakier O.P.I? Bo ma strasznie dziwne napisy, jesteś pewna,że to nie jest podróbka? Zwłaszcza jeśli jest taki słaby jeśli chodzi o jakość

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam okazji testować tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor ładny, ale cena już nie bardzo:/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio wolę jak ktoś maluje sobie paznokcie na pastelowe kolory ale ten też nie jest zły:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/chandelier.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorek bardzo fajny, ale powiem ci że mam podobny i kupiłam w sklepie po 2.99 i trzyma się ładnie do 4 dni a potem to już na inny kolorek maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna czerwień :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/problem.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor :) ale lakier niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor jest ładny
    Faktycznie, cena ciut za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie używałam nic z opi, ale bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwszy raz słysze o tych lakierach ale to i dobrze bo nie podba mi sie... cena jest po prostu masakryczna jak za takiego maluszka... ;O

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaskoczyłaś mnie, bo myślałam, że lakiery OPI będą bardzo trwałe...Mimo to kolor śliczny! Powiem Ci, że ja bardzo lubę i chwalę sobie niedrogie lakiery z Miss Sporty :-) fajne też mają z Golden Rose :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda,że jak na ich cenę są takie..;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. kolor fajny, OPI lubię, ale osobiście wolę chanel


    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam kiedyś kilka lakierów z OPI jednak cena zdecydowanie za wysoka :((

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor bardzo fajny, szkoda, że jakość taka kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny kolor, ale rzeczywiście cena nie zachęca, chociaż ja ostatnio też się skusiłam na droższy lakier Models Own, ale kolor był tak piękny, że nie mogłam się oprzeć i jestem strasznie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor ciekawy, ale nie za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń