wtorek, 13 maja 2014

Lovely COLOR WEAR

Od pewnego czasu miałam ochotę na zakup jakieś pomadki w pisaku. Nigdy takiej nie miałam a byłam ogólnie ich ciekawa. Akurat nastał wielki czas promocji w Rossmannie i skusiłam się na zakup 3 takich kosmetyków w trzech odcieniach z Lovely. Cena była kusząca zwłaszcza - 49% (zapłaciłam ponad 3 zł za sztukę).
Dziś przedstawię Wam mój numerek pomadki 1 czyli odcień takiej mocnej czerwieni.


"Precyzyjna - łączy w sobie wygodę kredki i zalety pomadki. Trwała do 12 godzin. Color Wear to synonim nowoczesnej kobiety na nadchodzący sezon. Musisz ją mieć! Do wyboru masz 4 kolory. Odkryj swój ulubiony."
Zalety:
+ ładne opakowanie,
+ mocny, wyraźny kolor,
+ kredka jest średnio miękka, (mi nie sprawia kłopotów przy nakładaniu),
+ łatwo się ją wysuwa - nie trzeba temperować ! :)
+ matowa formuła (przed zastosowaniem należy wygładzić usta),
+ cena,
+ nie zbiera się w kącikach ust,
+ wydajna,
+ nie uczula, nie podrażnia w moim przypadku,
+ dostępność (u mnie dostępna jest w każdym Rossmannie)
Wady:
- w moim przypadku trochę wysusza usta - minimalne,
- z całą pewnością nie utrzymuje się na ustach przez 12 godzin (max 3-4 h),
- dziwny zapach,
- mała gama kolorystyczna - może kiedyś się to zmieni :P



Dostępna jest w 4 kolorach:

Mieliście ? Co o tych kredkach sądzicie ? 
Buziaki ;*




49 komentarzy :

  1. Mam różową i jestem nawet zadowolona jak za taką cenę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta czerwień! taka prosta i klasyczna :) Mnie osobiście chyba nie przekonują pomadki w takiej postaci. Może kiedyś się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolory mi się podobają :) muszę zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiedziałam, że są takie kredki z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić ale wszystkie były przetestowane, a niektóre nie miały zakrętek. Porażka.
    Ale bardzo mi się podoba efekt na ustach. Świetnie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się skuszę na jakiś kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam, że lovely też wypuściło takie kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt ;) ale ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czerwień jest śliczna ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałam kupić ale u mnie był tylko jeden kolor, który już mam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory szminek. Jak są takie dobre to muszę sobie kupić.
    Zapraszam na mojego bloga, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor :)

    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubie mieć na sobie tak mocnych odcieni,ale na twoich ustach prezzentuja się bardzo ładnie :)
    www.sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt na ustach jest nawet znośny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek ma śliczny, a cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wierzę ze jakikolwiek kosmetyk do ust wytrzyma 12 godzin,:)
    Ale kolorek jest ładny i ogólnie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. no muszę przyznać, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam kogos na moj nowy projekt (rysunek)Jesli jestes zainteresowana zapraszam, szczegoly w linku.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=298227347019258&set=a.231137953728198.1073741828.231115923730401&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam te z manhattanu i astora - lubię je, dlatego też na pewno skuszę się na czerwień z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się bardzo podoba, szkoda, że Rossmanna u mnie nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie miałam, ale ta druga super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow,świetnie wygląda :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak byłam mała to miałam takie kredki :D Cena zachęcająca i kolor niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten sam kolor co Ty i niestety mi również wysusza usta dlatego nie używam go na co dzień. Na promocji w Rossie chciałam dokupić inne kolory, ale nie nałożę na usta baby pink, czy brązu. Szkoda. /P.

    OdpowiedzUsuń
  25. Skusiłam się na dwa kolory i za taką cenę uważam, że są świetne

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda bardzo ładnie :) ja ostatnio bardzo polubiłam podobne do tej kredki Celii

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wygląda chciałam je kupić na tej promocji ale po tych kredkach ani widu ani słuchu. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam pierwszy i ostatni kolorek. Muszę przyznać, że na moich ustach utrzymuje się bardzo długo. Ponieważ jak już się zetrze, pigment pozostaje. Uwielbiam ją i również żałuję, że nie ma więcej kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie wyglądają i z tego co piszesz to są dobre jak na taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor wygląda świetnie, jednak ja wolę tradycyjne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem ciekawy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny kolorek :) i mnie ciagnie do tych pisaków :) tylko musze znaleźć odcien dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja się czaję na jakiś pisaczek :D śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  34. Też się do nich przymierzam, ale wybiorę sobie raczej coś z Astora.

    OdpowiedzUsuń
  35. efekt nawet ładny, ale ja lubię ładne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. zakupiłam róż i tak mi podpasował, że także skusiłam się na czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa propozycja. Ostatnio też chciałam ją kupić ale nie byłam pewna czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super okazja:) Bardzo fajny efekt:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/dont-let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  39. odcieni czerwieni nie lubię na swoich ustach, zdecydowanie wolę róż i tym podobne. Szkoda, że producent oferuje tak mało odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  40. Za tą cenę warto zakupić- ja tak zrobię może różowy sobie zakupię hmm chociaż czerwony też jest ciekawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam szminki w formie kredek są znacznie wygodniejsze niż klasyczne

    OdpowiedzUsuń