piątek, 2 maja 2014

wibo - Express growth

Cześć ! :)

Dziś kolejny post paznokciowy. 
Ostatnio zakupiłam sobie lakier z wibo w Rossmannie za genialną cenę 2,99 zł. W promocji były dostępne jeszcze inne kolory jednak ze względu na odcień (nie mam takiego w swojej kolekcji :P) zdecydowałam się na ten lakier a jest to: 
Express growth - trends NUDE

Kolor lakieru jest dość ciekawy. Jest to nude o lekko kawowo-brzoskwiniowym odcieniu. Dość łatwo się go nakłada, jednak jedna warstwa zdecydowanie nie wystarcza. Moja płytka paznokcia została idealnie pokryta dopiero za 3 razem :<
Do plusów zaliczam tu trwałość i multi-witaminową formułę wspomagającą wzrost paznokcia, którą ma ten lakier. Chociaż w tym względzie efektów nie widzę to może po jakimś czasie dopiero je zauważę - zobaczymy :)

A tak się prezentuje :







Jak Wam się podoba ? :)




60 komentarzy :

  1. Ja też widziałam te lakiery w tej cenie ale tak przebrane były że nie było z czego wybierać :)
    Masz świetne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest :) właśnie szukam czegoś w takim kolorze :) będe w Rossmanie to poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier ;) Nawet go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ;) Szkoda tylko, że wymaga trzech warstw. Mam z tej serii czerwony 299 i 1 warstwa na upartego wystarczy, ale zawsze maluję 2 razy i jest lux ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za Wibo :P ale kolorek ładny a pazurki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z Wibo nudziaka ale bardziej w odcieniu różu. Ten też wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne paznokcie, a kolor też byłby dla mnie super, gdyby był bez drobinek, jakoś nie mogę się do nich przekonać w jasnych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne paznokcie, a kolor też byłby dla mnie super, gdyby był bez drobinek, jakoś nie mogę się do nich przekonać w jasnych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam sb ostatnio na promocji w rossmanie ten lakier tylko w odcieniu czerwonym , na początku byłam zadowolona , ale on u mnie nie wytrzymuje nawet jednego dnia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny mam taki ale wiśniowy :-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniuśki ! Do tego okazyjna cena, świetny jest :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. osobiście bardzo lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś ten lakier i byłam bardzo zadowolona :). Lubię lakiery Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurcze, szkoda że się nie załapałam na takie ceny :( a odcień świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kupilam sobie podobny kolorek :) trzeba nałożyć 3 warstwy ale lakier ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio zakupiłam nieco jaśniejszy, lecz podobny lakier. Na Twoich paznokciach prezentuje się doskonale. Jest bardzo oryginalny.
    Zapraszam : http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/05/hello-may.html

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo ładne pazurki, a kolorek ładnie się na nich prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor, jednak ja jakoś z tą serią mam złe wspomnienia- każdy lakier słabiutko krył i widać było prześwity. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolorek. Bardzo lubię lakiery jak i inne kosmetyki z tej firmy. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny :) uwielbiam takie odcienie, ja dziś w naturze dopadłam kolejne 3 lakiery do kolekcji , a w poniedziałek będę podbijać rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor niby nie mój, ale na Twoich paznokciach mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolorek :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor genialny, a za taką cenę to grzech nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie stonowane odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie kolorki :) byłam dziś w rosku ale nie wpadł żaden :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolorek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor, bardzo mi się podoba - paznokcie masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam pastelowe kolory lakeirów :) ten jest prześliczny :)
    lakieru z WIBO szczerze powiedziawszy jeszcze nie miałam, ale słysze o tej firmie dużo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny kolorek, tylko troszkę smuży :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też go mam :) Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam wszystko z wibo poza lakierami właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie za blady - nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne paznokcie. Ja mam z tej serii czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz świetne pazurki.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny delikatny kolor aczkolwiek lepiej wyglądał by na migdałkach a przynajmniej moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny odcień ;) a pazurki masz genialne ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Hey beauty love ur new post .Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. mam go i lubię od czasu do czasu pomalować sobie paznokcie na neutralny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam ten lakier , doby jest!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudny kolor, właśnie coś takiego chodzi mi po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałam go dziś kupić,ale zastanawiałam się nad nim i w końcu nie wzięłam xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny kolor ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny nudziakowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  45. swego czasu kupowałam lakiery Wibo, ale niestety zawiodłam się na nich, bo nie dawały takiego efektu jaki oczekiwałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety tak samo średnio zadowolona z nich jestem i przestałam kupować

      Usuń
  46. ja kiedys mialam ten lakier, ale jakos nie przypadl mi do gustu..
    http://anieszkaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten niestety u mnie nie utrzymuje się zbyt długo.. Kolor ma rzeczywiście świetny.

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepraszam bardzo, ale czy mogłabyś przedstawić sposób w jaki malujesz paznokcie? Chodzi mi głownie jak zabezpieczasz końcówki!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) w wolnej chwili zrobię taki post :)

      Usuń
  49. fajny kolor, mam podobny w swoich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny kolorek:-) Z tej firmy również mam kilka i moim zdaniem super. Lubię firmę WIBO zwłaszcza za lakiery i pudry z jedwabiem:-)

    OdpowiedzUsuń