niedziela, 25 maja 2014

Wycieczka nr 1

W piątek w godzinach "bardzo" porannych wybrałam się w góry czyli w Beskid Śląski. Moim celem zwiedzania
i krótkiego pobytu był Ustroń :)
Każdego roku staram się tam być przynajmniej raz. Zniżka studencka na PKP jest na tyle duża, że opłaca się tam jechać - nawet kilka razy :) (około 6,80 zł/student/ -> od Katowic do Ustroń Zdrój [czas jazdy około 2 h].
Będąc już tam na miejscu (godz.8 rano) słońce świeciło w pełni, pięknie podkreślając górski krajobraz. 

Przez cały dzień zwiedzałam miasto, chodziłam trochę po sklepach czyli generalnie leniłam się :D
Oczywiście było świetnie jednak .......... ahhhhh te pociągi :P Pomimo tak niskiej ceny biletu warunki były spartańskie. W drodze powrotnej pociąg się zepsuł - ale jakoś go naprawili i dojechałam do celu z opóźnieniem. 
Brak słów .... 

W sobotę byłam w Parku Zoologicznym i chciałam połączyć zdjęcia z ZOO z tym postem jednak rozdzieliłam to na 2 części :)
Już niedługo zatem kolejny post wycieczkowy.

Buziaki :*  



32 komentarze :

  1. Ale fajnie, chciałabym tam kiedyś trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki! :) A ja jeszcze nigdy w górach nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustroń jest świetny :). Bywam tam minimum dwa razy w roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och jak ja mam ochote na zoo musze sie w koncu wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna wycieczka ;) Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super widoczki :) ja dzisiaj byłam w lesie, pierwsze grzyby zaliczone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne te widoki!! aż zazdroszczę wycieczki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam i pogoda nawet dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jazda PKP to prawdziwa przygoda ;)
    Ale cieszę się, że poza tym wyprawa się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam rodzinę niedaleko Beskidu Śląskiego, byłam tam wiele razy! :) Widoki są bardzo ładne :) Wszystkim polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w poniedziałek byłam tam z zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustroń znam :D
    Rzut beretem od Bielska-Białej - dobre lody można kupić w cukierni :)
    Najczęściej przy okazji jedziemy również do Wisły
    Widoki ładne - trzeba przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tam ślicznie,no to niestety jest Polskie pkp..
    Czekam na dalszą porcje zdjęć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne widoki, zazdroszczę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne widoki!:) ja niestety piękną pogodę przesiedziałam w notatkach:(

    OdpowiedzUsuń
  16. narobiłaś mi ochoty na wyjazd :D i chyba tam w tyg pojadę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę :) też bym chętnie pojechała gdzieś w góry zwłaszcza, że mam bardzo blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne miejsca, ja też tam chcę !

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne widoki, fajna wycieczka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne widoki :)
    __
    Ps. Zajmuję się szablonami na blogi jeśli byłabyś zainteresowana nowym szablonem to pisz na e-mail magdsia1864747@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. oj, ale Ci zazdroszczę! też bym chciała gdzieś pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nigdy nie byłam w Ustroniu, zawsze Wisła :D Za to uwielbiam ZOO! czekam na kolejnego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie widoki i oglądanie zdjęć
    sama też podróżowałam, ale w tym momencie nie mam jak

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia, widzę że pogoda dopisała a zwiedzanie się udało

    OdpowiedzUsuń