poniedziałek, 5 maja 2014

Zakupy, zakupy ............. Rossmann - 49%

Witajcie :)
Rossmannowe szaleństwo w kolejnym tygodniu czas zacząć :D
Od tygodnia miałam już upatrzone konkretne rzeczy jakie chcę kupić. Oczywiście będąc już na miejscu przed 9 (godzina otwarcia) były już tłumy ludzi. Ale na szczęście (duże szczęście :D) udało mi się dostać do upatrzonych kosmetyków i je zabrać ze sobą.
Do koszyka wpadło:
1. Lovely pomadki 1,2,3 - trzy rożne kolory (cena 7,49 zł na 3,68 zł/sztuka),
2. Lovely lakiery nr. 1 i nr. 8 - NUDE nail polish (cena 5,99 zł na 3,05 zł/sztuka),
3. Błyszczyk Rimmel - 130 (cena 20,49 zł na 10,45 zł),
4. Błyszczyk Manhattan  - 531 (cena 16,99 zł na 8,67 zł).




Planujecie jakieś zakupy ? A może już jesteście po ? :)

Pozdrawiam 





55 komentarzy :

  1. Rossmann się postarał, super zakupy ;) ciekawią mnie te pomadki Lovely;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam te pomadki Lovely, ale nr 1 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecałam sobie, że w tym tygodniu nie wejdę do Rossmanna, ale czy to się uda...?:D Świetne zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę się wybrać ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się też wybrać w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy ;) Lakiery mają świetne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat z tej promocji nie zamierzam korzystać. Ale oczywiście warto :)
    Świetne zakupy :) Pomaski z Lovely wyglądają jak revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszą mnie te pomadki z Lovely i chyba wybiorę się po nie w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zapolować na te kredki z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niezła promocja... omijamy obecnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zakupów :) ja do Rossmanna się nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha u nas jest tak, że obsługa "chowa" wszystko dla siebie... takie mamy babki w rossmannie haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja narazie się nie wybieram, ponieważ ostatnio troszkę wydałam ^^ Ale widzę, że tobie zakupy się udały ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. te pomadki Lovely ciekawie wyglądają ;) chyba się przejde jutro po Rossmannach :) jest u mnie ich tyle, że może coś uda się jeszcze konkretnego kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z 2 poprzednich tygodni już skorzystałam, a jutro planuję zakupy błyszczyków i lakierów:-) Widzę, że Twoje zakupy jak najbardziej udane! :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju.... wszystko mega..... *.*
    nudziaki <3
    Pomadki <3
    Już się zbieram na ta pomadkę Revlona i nigdy mi nie po drodze ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już po zakupach ale nie wykluczam kolejnych :D.
    Twoje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja twarda jestem, nie poszłam do rossmana ... dzisiaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na razie kupiłam tylko jeden lakier piaskowy i jedną pomadkę Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tej chwili cierpie na brak pieniedzy :(
    ale widzę ze u Ciebie zakupy się udały ! no i dobrze ;)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie byłam w rossmanie , ale niedługo chyba zaopatrzę się w jakiś kosmetyk do do twarzy i pomadkę heh :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też będę musiała w końcu się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  23. z pewnością nie stracone pieniądze ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie kupiłam nic i jestem z siebie dumna :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wczoraj byłam na zakupach :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. mam kredko-pomadkę lovely ma swoje plusy i minusy:) za taką cenę grzech nie kupić, ale ja już do Rossmanna nie wchodzę:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę patrzeć na Wasze posty z zakupami z Rossmanna, jak poszłam dzisiaj o 18 to były puste półki, wzięłam tylko 4 lakiery (nie do końca te, które chciałam) a jeden z nich jakaś babka jeszcze chciała mi z koszyka wyrwać xD

    OdpowiedzUsuń
  28. dzisiaj chciałam kupić jakiś fajny lakier z Lovely, ale niestety były już powybierane :) a zakupy bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko mi sie podoba a i kolorki sa cudne

      Usuń
  30. Może się wybiorę do Rossa, zwłaszcza, że otworzyli niedawno niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja na szczęście jeszcze nie wychodzę, więc i zakupy w Rossmannie odpadały ;)
    Zostałaś u mnie oTAGowana :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nudowe lakierki mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę się koniecznie wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Great selection of products dear!! Nice post!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy. Ja co chwile coś sobie kupuję :D Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Błyszczyk z Rimmel - super kolorek - w moim guście :)
    i jeszcze ta kredka w różowym odcieniu - też fajna :D
    Gratuluję zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie trafilas, ladne kolory :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. chciałam sobie dzisiaj kupić pomadki Lovely ale nie było ładnych kolorów :/

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie na szczęście był spokój i obyło się bez zbędnych przepychanek. Mam czerwona pomadkę z Lovely i chciałam na promocji dokupić inne kolory, ale wydały mi się jakieś takie nijakie i w końcu zrezygnowałam. Za to kupiłam sobie sporo lakierów. /P.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jestem konsekwentna i unikam Rossmana. Z prostego powodu - mam spore zapasy kolorówki i w sumie przynoszenie kolejnych produktów byłoby zbędnym wydatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  41. u nas nie ma tych pomadek z lovely w ogóle :( sporo ludzi było, ale na bieżąco dziewczyny dokładały produkty więc nie było tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. to się nazywają zakupy :D
    boskie błyszczyki!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  43. Błyszczyki mi się podobają. Koniecznie muszę wybrać się do rossmana, może sama coś upoluję !

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. ładne te lakiery z lovely:) bardzo lubię takie delikatne odcienie:)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądają te pomadki w kredce u nas ich w ogóle nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  46. Zakupy pewnie udane :) Też wybieram się do rossmanna po pomadki z wibo, podobno są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tym razem zrezygnowałam z promocji, w zasadzie muszę kupić tylko kilka drobiazgów, ale to mi się nie śpieszy :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam dokładnie ten sam błyszczyk Rimmela ale u mnie prezentuje się dosyć transparentnie :( a promocji zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń