wtorek, 24 czerwca 2014

Lakier Lemax - HOT mini - 5ml

Cześć ! :)


Ostatnio za dużo się u mnie dzieje. Niestety odbiło się to troszkę na blogu, ponieważ posty ukazują się strasznie rzadko :< Jednak mam nadzieję, że to się zmieni już niedługo. W moich planach oczywiście jest wyjazd nad morze, tablet już będzie więc wszystko zależy od dostępu do internetu. Sprawa pracy magisterskiej dalej jest wielką niewiadomą - oby na dniach wszystko się wyjaśniło.
A w między czasie dziś wpis o lakierze z Lemax-a HOT mini. Zakupiłam go za 1,99 zł w tanim sklepie. 
Troszkę się nim rozczarowałam. Kolor nawet wyszedł ok, jednak 3 warstwy lakieru to za dużo. 
Plus daje za szybkie schnięcie i dość fajny pędzelek a także za małą buteleczkę i niską cenę. 
Oczywiście jak to bywa zazwyczaj z lakierami od Lemax-a widnieje na opakowaniu data ważności za co kolejny plus :)
Wyszły małe niedociągnięcia za co wielkie "przepraszam" :D 

Efekt wyszedł taki średni. Myślałam, że będzie o wiele lepiej ... ale cóż :D 






Jak Wam się podoba ?

Buziaki :* :)



29 komentarzy :

  1. jakoś nie przepadam za białymi lakierami solo na całej płytce

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię białe lakiery ale zawsze na to daję jakiś lakier z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda na paznokciach, ale 3 warstwy to dla mnie zbyt dużo :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek ;>
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. o dziwo, dosyć ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba nie wina lemaxa, używałam różnych białych lakierów i żaden zbyt dobrze nie prezentował się na paznokciach... chyba białe lakiery tak mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ciekawie, ale 3 warstwy trochę zniechęcają. Choć przy jasnych lakierach zwykle tak jest...

    OdpowiedzUsuń
  8. i u mnie ostatnio blog troche zaniedbany stoi...
    mi tam sie podoba bardzo ten biały kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi również podoba się taki kolor ;)

    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie białe pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie miałam żadnego lakieru tej marki, mam nadzieję, że wkrótce uporasz się ze wszystkim, zostaniesz panią magister i pojedziesz na zasłużony odpoczynek nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się biel na cudzych paznokciach, na moich wygląda dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. biel bardzo lubie ogladac niestety na mioich krotkich paznokciach wyglada masakrycznie :/

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/pytanie-flash.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola guapa..te acabo de conocer..¿quieres que nos sigamos por GFC?
    me encantaría..te espero.

    http://sonymingoss.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają białe paznokcie. A ja jeszcze nawet nie mam takiego lakieru w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor się ładnie u Ciebie prezentuje :) tylko te 3 warstwy..

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny efekt:)
    U mnie nowy post! ultraneonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Białe lakiery niestety trudno się nakładają i nigdy nie wystarcza jedna warstwa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajny, biel zawsze spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie Ci wyszło, ale ja jednak nie przepadam za lakierami białymi ani perłowymi... pozostawiają smugi czego nie znoszę, ale u Ciebie 100% profesjonalizm! :)

    muchos besos y abrazos
    ~ TheGrisGirl ~
    ________________________
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda naprawdę ładnie na Twoich wypielęgnowanych paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  22. dosc dobrze kryje :) i ładne masz pazurki

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię biały lakier solo na paznokciach, szczególnie zimą. Z Lemaxa jakieś lakiery miałam i wcale ich źle nie wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz śliczne pazurki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakier jest super <3 Ile czasu zapuszczasz pazurki, są boskie...
    W między czasie jeśli chcesz możesz wpaść do mnie <3 http://silkybomb.blogspot.com
    Będzie mi miło jak zostawisz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też kiedyś trafiłam na taki "rzadki" z Lemax.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się taki mleczny kolorek, super. :-)

    OdpowiedzUsuń