poniedziałek, 2 czerwca 2014

Paletka cieni INGRID COSMETICS - VERONA

Paletka cieni do powiek INGRID już na samym początku przykuła moją uwagę świetnym opakowaniem, luksusowym wykończeniem i wyglądem. Same pudełeczko jest dość solidne. Wykonane jest z plastiku, zamykanie na zatrzask. Otwiera się i zamyka łatwo. 
Moja paletka to 1 czyli różne odcienie brązu. Od jasnego beżu do najciemniejszego koloru. W środku opakowania znajduje się dodatkowo aplikator obustronny do łatwiejszego nakładania kolorów na powiekę. 


Po drugiej stronie opakowania znajduje się skład, który pozostawia wiele do życzenia :P a także data ważności którą nie zawsze można znaleźć w przypadku innych cieni do powiek - za to plus :) 


Cienie same w sobie są średnio napigmentowane, jednak nie uważam żeby w tym przypadku byłoby to coś złego. Na powiekach odznaczają się w delikatny sposób, lekko nadając koloru. Odcienie są matowe bez zbędnych drobinek. Podczas aplikacji troszkę się osypują  ale za to potrafią utrzymać się na powiece cały dzień. 
Cena takiego produktu wynosi około 13 zł za 6 g. 
Inne produkty z tej firmy jak również ta paletka jest opisana na stronie producenta
Niektóre kosmetyki można zamówić przez sklep online :)
Firma posiada również swoją stronę na Fb





43 komentarze :

  1. Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki. Pozdrawiam : ) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosyć ciekawa paleta jak za taka cenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolory w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiek nie maluję, no może raz w roku ;p Ale kiedy do tego dojdzie, sięgam właśnie po taką kolorystykę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie kolorki ;) często maluję powieki własnie takimi kolorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne na co dzień w sam raz, bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kolorki. Szkoda, ze się nie pokazałaś w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki zdecydowanie moje

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne kolorki, jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w sumie kolorki całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gama kolorystyczna bardzo bezpieczna, więc zdecydowanie trafia w mój gust, ale pigmentacja i osypywanie mnie zniechęcają.

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorki mnie nie zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorki są super, idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER PALETKA ,MEGA KOLORKI!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/jumpsuite.html

    OdpowiedzUsuń
  18. oj strasznie mi sie ta paletka podoba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za matowymi cieniami, wolę takie z satynowym wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealne do dziennego makijażu, czyli to co lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że kolorki bardzo ładne. Niestety nie kupiłabym tej paletki, bo odcieni podobnych do jej zawartości mam całkiem sporo :) Ciekawa jestem czy mają w swojej ofercie inne wersje kolorystyczne :) Cena też bardzo przystępna :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) moje ulubione kolorki i do tego matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widać po nich , że mogą się osypywać bo są bardzo suche, kolory piękne, właśnie takich neutralnych używam

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne paleta, moje ulubione odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne odcienie,idealne dla mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się kolory:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/we-got-power.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Pastele nude zawsze wygladaja przepieknie! :)
    Super paletka!
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nieśmiertelne beże i brązy! Sama sobie dziś sprawiłam paletkę Nude, ale marki Lovely.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne kolory, podobają mi się. Tylko takich używam: naturalnych odcieni beżów i brązów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie miałam żadnych kosmetyków z tej firmy. kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne standardowe kolorki, idealne do dziennego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też jakiś czas temu kupiłam sobie niewielką paletkę od Ingrid, ale ich jakoś jest średnia ;)

    OdpowiedzUsuń