niedziela, 15 czerwca 2014

Puder INGRID HD Beauty Innovation

Dziś przedstawiam Wam kolejny produkt z firmy VERONA. Jest to puder (zgodnie z opisem) luksusowy z nowoczesną formułą z olejkiem arganowym. Produkt ten intensywnie odżywia, doskonale wygładza i nawilża skórę, pozostawiając ją idealnie matową przez wiele godzin. Perfekcyjnie maskuje oznaki zmęczenia, optycznie spłyca zmarszczki, przywracając skórze zdrowy i młody wygląd. Puder ten o delikatnym zapachu róży, w eleganckim opakowaniu
z lusterkiem przeznaczony jest do każdego rodzaju cery.


Otrzymany puder był zapakowany w małe pudełeczko, co dodatkowo zabezpieczało go przed uszkodzeniem, zarysowaniem. W środku znajdowało się okrągłe opakowanie pudru, dość solidnie wykonane z plastiku. 
Otwieranie tego kosmetyku jest bardzo proste, nie sprawia większego problemu. 
Zaletą pudru jest lusterko a także aplikator, który ułatwia nakładanie.


Puder pięknie pachnie, bardzo przyjemnie, delikatnie. Motyw róży dodaje mu uroku i przyciąga uwagę. 
Produkt ten dobrze kryje, matuje i jest dość wydajny :) Świetnie maskuje wszelkie niedoskonałości. Niestety jest też jeden minus a mianowicie jego trwałość - już po kilku godzinach trzeba przypudrować twarz.



Cena tego pudru to około 15 zł jednak teraz jest w cenie promocyjnej za 12,99 zł TU



Produkt świetnie się sprawdził :) Jestem z niego zadowolona a jak za taką cenę myślę, że jest wart wypróbowania przez każdego :) 

Pozdrawiam :)


34 komentarze :

  1. Fajny ma kształt, podoba mi się ta róża i jeszcze niska cena, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo wcześniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam róż, też z tak ślicznie wytłoczoną różą. używam go na co dzień. pudru nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajną cenę ma ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny jest ten puder ,uzywalam
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/looking-fortarzan.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze pudru z tej firmy. Prezentuje się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale może czas czegoś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam go ale teraz wiem że jutro idę kupić ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ma prześliczny motyw,ja używam pudru z SYNERGEN i on mi na razie wystarcza,nie potrzebuję innego ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Puder wygląda podobnie do różu :) Tez ma tą uroczą różyczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Verona kusi swoim asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo ładnie i porządnie :) ciekawe jakie odcienie maja bo ja jestem blada jak śmierć :D
    trudno mi cokolwiek dobrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty verony- tanie a dobre :) Rewelacji nie ma, ale nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przypadł mi do gustu wygląd tego pudru. Super, że jesteś zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam raz ich podkład .. masakra. ale ten puder jest ciekawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że nietrwały:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna różyczka jest na pudru, ale szkoda, że jest nie trwały. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam róż z tej serii ;) bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny ma wzorek :>
    jeśli możesz to poklikaj w linki sheinside u mnie w poście
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/06/comme-des-fuckdown.html

    OdpowiedzUsuń
  22. rzadko używam pudrów w takiej postaci

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor wygląda na bardzo ciemny. Dla mnie by się nie nadał :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Najpierw sobie pomyślałam, że słabe opakowanie - a ono takie pomysłowe, że nawet lusterko ma :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyki z Ingrid są dobrej jakości i niedrogie. Ten puder wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie przypominam sobie żebym używała czegoś z ingrid...ale muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny odcień, nigdy jeszcze niczego nie kupowałam z tej firmy,ale chyba się skuszę ;)

    pinterest.sammydress@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo przyjemny kolor ciepły do opalonej skóry super :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bym raczej się nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wygląda i fajnie, że się sprawdził. :))

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń