piątek, 27 czerwca 2014

Rings & Tings - kolejna dawka przyjemności :)


Uwielbiam wszelkie błyskotki. Czy to w formie bransoletek, naszyjników, kolczyków - obojętnie :) Szczególnie lubię rzeczy pomysłowe, przyciągające uwagę. I takie niewątpliwie można znaleźć na: 

http://www.ringsandtings.com/

W otrzymanej paczuszce znajdowały się trzy produkty. Dwa pierścionki i jeden łańcuszek. 

- pierścionek wąsy na dwa palce (pozłacany),
- pierścionek z motywem krzyża (pozłacany),
- łańcuszek/naszyjnik z napisem love (napis trudny do rozszyfrowania, ale i tak ma swój urok).











Coś wpadło Wam w oko ? :)
Pozdrawiam :*:)


55 komentarzy :

  1. Super biżu :) Ja już mam tyle błyskotek, że nie mieszczą mi się w wielkich pudełkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. łańcuszek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny łańcuszek :). Pierścionki nie w moim stylu. Osobiście wolę srebro albo rzemyki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. te wąsy wyglądają, jakby im lakier odszedł, a pierścionek ładny, choć ja nie przepadam za biżuterią, jeśli już coś mam na paluchu nosić, to niech to będzie obrączka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super łańcuszek,najbardziej podoba mi się pierścionek nr 1 ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pierścionek z krzyżykiem bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam pierścionek z motywem krzyża:-) z wąsami ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierścionek i łańcuszek super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne love :)napis faktycznie ma swój urok.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny z krzyżem, ale zależy dlaczego go ktoś ma zamiar nosić..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rzadko noszę biżuterię, poza obrączką i pierścionkiem zaręczynowym, których praktycznie nie ściągam, czasem mam jakieś kolczyki, czasem bransoletkę. Ale generalnie rzadko coś noszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. zarąbisty wpis! :) i przede wszystkim blog *o*
    a ja zapraszam na nową część opowiadania o Alicji http://forever-hyhy.blogspot.com/2014/06/czesc-3.html ;)
    bardzo zależy mi na wyrażaniu opinii w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierścionek z krzyżykiem fajnie, skromnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się pierścionek z wąsami:) Super rzeczy!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/love-runs-out.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Łańcuszek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Napis ma swój urok,ale szkoda,że tak słabo jest widoczny napis.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za złotem. Wolę biżuterię w srebrnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się łańcuszek.

    OdpowiedzUsuń
  19. zupełnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne :)
    jeśli możesz to kliknij w kliki w poście :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/07/june-with-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierścionek z wąsem jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  22. oh <3333

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog :))
    aż zaobserwuję :*
    a w wolnej chwili zapraszam do mnie ♥
    www.katekaate.blogspot.com :))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej wpadł mi w oko pierścionek z krzyżem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten łańcuszek jest bardzo fajny podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  26. Biżuteria jest pozłacana złotem czy po prostu masz na myśli kolor złoty? Pytam, gdyż zwykły metal mnie czasem uczula i zawsze zwracam na to uwagę czy coś jest wykonane ze złota czy ze zwykłego metalu.

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne rzeczy, najbardziej podoba mi się pierścionek z motywem krzyża ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeśli chodzi o błyskotki to lubię tylko kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny ten pierścionek z krzyżykiem, ciekawa jestem czy te oczka w nim dobrze się trzymają?

    OdpowiedzUsuń
  30. Łańcuszek naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie dawno na zakupach zgubiłam drogi kolczyk, który dostałam na święta od narzeczonego. od tej pory na tego typu wyjścia będę zakładała sztuczną biżuterię. fajne rzeczy wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej :) co się z Tobą dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  33. o mam taki sam pierścionek z wąsem :D

    Zapraszam na konkurs :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2014/07/konkurs-wakacyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko, co zakupiłaś jest piękne :) Ja bardzo lubię takie niepowtarzalne błyskotki :) Koniecznie muszę zajrzeć na stronę w wolnej chwili :)

    U mnie do wygrania 3-miesięczna kuracja Priorin Extra!
    Zapraszam do wzięcia udziału - dziś godzina 18:00 !

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Też mam ten naszyjnik z love i bardzo go lubię ;)

      Usuń
  36. Naszyjnik jest Mega :) pozazdrościć :)
    Zapraszam do mnie na Nowy wpis na http://wirginiathings.blogspot.com/2014/08/grey-mint.html Zostaw ślad po sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ile błyskotek, ach! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten łańcuszek jest super, chyba też sobie taki zamówię :)
    Pozdrawiam :) http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście że łańcuszek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Te drugi pierścionek podoba mi się najbardziej!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna biżuteria. Ja też współpracuję z tą firmą ale od 2 miesięcy jeszcze nie dostałam paczki. Jak długo ty czekałaś na pierwszą? Bravomodaa.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Noszę tylko jeden pierścionek i jest to ten zaręczynowy ;) Innych nie lubię, bo są dla mnie niewygodne ^^

    OdpowiedzUsuń