poniedziałek, 9 czerwca 2014

Rings & Tings


Dziś otrzymałam przesyłkę od Rings & Tings na którą czekałam z niecierpliwością :) Nie mogłam się wręcz doczekać .... :)

Rings & Tings to sklep internetowy w którym można zakupić pierścionki, bransoletki, kolczyki, naszyjniki, zegarki, torby a nawet buty. Asortyment jest bardzo ciekawy i dość obszerny a produkty wyjątkowe, przyciągające uwagę.

Otrzymana paczuszka mnie nie rozczarowała, trafiła w mój gust szczególnie jeśli chodzi o pierścionki. Jeden jest większy, drugi mniejszy - wsuwany na środek palca.
Trzecia rzecz to bransoletka, która jest regulowana, ma różowy rzemyk a jej dodatki są pozłacane. 
















Co Wam się podoba najbardziej ?

Pozdrawiam :):*


53 komentarze :

  1. Dziś widziałam już gdzieś identyczną biżu :) Najbardziej podoba mi się srebrny pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwne ze wyslali to samo , w moj gust nie trafili :) fajnie że chociaz Tobie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek - łańcuch jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę pierścionek wsuwany na środek palca :) chyba nie umiałabym w takim chodzić i szybko bym go zgubiła :) choć bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka ;) Ostatnio mam na nie jakiś "szał" ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pierścionek łańcuch ładnie prezentuje się na Twojej dłoni :) aczkolwiek biżuteria jakoś mnie nie powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierscionek - lancuch jest super! :)
    Bardzo fajna paczuszka!
    xoxo
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. biżuteria bardzo fajnie się prezentuje, a szczególnie pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi sie podoba ! piekne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne pierścionki ;)
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest bardzo ładne, ale chyba pierścionek najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierścionki ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dość ciekawa ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie za skromna :/ Ale kto co lubi.
    Ps. Masz bardzo ładnie paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł na ten pierścionek - łańcuch.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się ten większy pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się ten drugi pierścionek, fajnie wygląda- szczególnie przy ładnym mani :)

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bransoletka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko mi się podoba, choć bardziej pierścionki. :)

    Mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki z tego posta? KLIK Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten pierścionek - łańcuch - świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pierścionki takie to sama mam ochotę... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pierścionki takie to sama mam ochotę... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierścionek łańcuch to mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny blog! :*

    Zapraszam do mnie: http://krizabell.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne kobiece cacuszka :) ciekawy ten pierścionek-łańcuch :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mój styl, ale najważniejsze, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczności! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierścionek wsuwany do połowy palca - mnie zadziwił :)
    Jeszcze nie spotkałam się osobiście z taką biżuterią, zaraz bym go zgubiła znając życie, ale podoba mi się taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten większy pierścionek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki Tobie w ogóle poznałam ten sklep :)
    bransoletka mnie urzekła! <3

    co do mojego wpisu,to cały vag odbywał się nad jeziorem,tam są też domki wypoczynkowe,można spędzić wspaniały weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. akurat w pierścionkach nie gustuję, ale bransoletka bardzo ładna :) w wolnej chwili zajrzę sobie do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja na ich paczkę czekam już rok :D
    Mi najbardziej podoba się bransoletka i ten pierwszy pierścionek.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog! ;) zapraszam do czytania i wyrażania opinii w komentarzach na temat nowego opowiadania: http://forever-hyhy.blogspot.com/2014/06/rozdzia-1.html pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne są te pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna bransoletka i super pierścionki:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/ignorance.html

    OdpowiedzUsuń
  40. 1 pierścionek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń