poniedziałek, 1 września 2014

1 wrzesień i wielki powrót :) zdj.1

Wróciłam :) wróciłam, wróciłam !!!
Nic nie porzuciłam.... a bloga tym bardziej :)
Niestety nad morzem internet niby był ale za słaby :< nie miałam możliwości czegokolwiek napisania. Mam nadzieję, że nadrobię teraz ten cały czas chociaż nie wiem czy jest to w ogóle możliwe :D Pewnie w całej "blogsferze" mnóstwo rzeczy się wydarzyło a ja o tym nic nie wiem - ale cóż :D może jakoś ogarnę ten cały "świat" :)
A tak w międzyczasie wrzucam kilka zdjęć. W następnym poście postaram się pokazać więcej jak tylko przejrzę 800 fotek :)





Buziaki :*


30 komentarzy :

  1. Super, że już jesteś.. bo obawiałam się, że nie wrócisz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Super, że wróciłaś na bloga. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam plażę i morze. Niestety mój mąż nie przepada, przez co rzadko mam okazję tam jeździć, ale w przyszłym sezonie chyba sobie nie podaruję... No i oczywiście witaj z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wróciłaś. Zdjęcia są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne widoki, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne foty, będzie pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie również powroty, ale nie jest łatwo choć sił dużo :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia pozytywnie nastrajają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że jesteś ;) Zdjęcia piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe widoczki, witam , witam
    Wracaj do blogowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ponownie :D cudne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe widoki.Cieszymy się że do nas wróciłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Udnego powrotu życze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj z powrotem! Zdjęcia piękne, kocham morze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj znów! :)
    Uwielbiam zdjęcia morza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyobrażam sobie, że aż żal wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam polskie morze! W tym roku byłam tam tylko parę dni i żałuję, że nie było ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń