czwartek, 4 września 2014

Kolejna porcja zdjęć - cz. 2

Mając 2 dni wolnego udało mi się przejrzeć już wszystkie zdjęcia z mojej wakacyjnej pracy. Co prawda wygląda na nich, że pojechałam tam w ramach odpoczynku ale jednak tak nie było. Praca była dość ciężka fizycznie i spadło przez to parę kg :< ale widoki, czas wolny wszystko rekompensuje. Podsumowując - i tak opłacało się :) Od połowy sierpnia liczyłam już dni do powrotu a teraz troszkę tęsknie bo kto wie czy kiedykolwiek uda mi się jeszcze kiedyś tam pojechać. Małymi kroczkami zbliża się dzień obrony a po niej mój wyjazd. Co dokładnie będzie to się okaże ............. :P:)
a poniżej znowu :P kilka zdjęć (lipiec-sierpień) z mojej dwumiesięcznej wyprawy nad morze :)

Jastarnia

Hel

Hel

Jurata

Hel - fokarium

Jurata

Hel

Hel

Jurata

Władysławowo


Pozdrawiam :)


22 komentarze :

  1. Cudne zdjęcia, nigdy nie byłam w tych rejonach, mam nadzieję, że też kiedyś je odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia! Aż czuć ten klimat!
    Chciałam poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia!:) szkoda, że w tym roku nie udało mi się dojechać nad Bałtyk:(

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, uwielbiam fokarium na helu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, uwielbiam ten zakątek kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotki, będzie pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Hel i mam do niego ogromny sentyment, latami spędzałam tam przynajmniej połowę wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jechać nad morze, ale ostatecznie nie wypaliło przez pogodę. Zazdroszczę Ci! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fotki będą fajną pamiatką z wakacji nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :) Uwielbiam morze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoczki, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tam ślicznie *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jak ja dawno u Ciebie nie byłam :) a wakacji nad morzem zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, już dawno nie byłam nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia udany wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne widoki:) Zazdroszczę ci nigdy tam nie byłem:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/forever-young.html

    OdpowiedzUsuń