niedziela, 7 września 2014

Lakier RIMMEL - space dust

Jakiś czas temu otrzymałam lakier o dość wdzięcznej nazwie "space dust". Lakier ten myślałam, że zaskoczy mnie fajnym, niespotykanym efektem jednak troszkę rozczarowałam się. 
Buteleczka wygląda trochę "kosmicznie" :D na zakrętce są dodatkowe efekty przyciągające uwagę. Sama pojemność lakieru to 8 ml a jego numer to 004 LUNA LOVE. 



Ten połyskujący lakier nadaje piaskową strukturę na paznokciach. Iskrzący, błyszczący efekt utrzymuje się dość długo a najlepiej widoczny jest pod dobrym oświetleniem/światłem. 
Przy nakładaniu najlepiej zastosować dwie warstwy aby dobrze pokryć płytkę. Lakier ten jest dość trwały jednak po kilku dniach zauważyłam odpryski przy skórkach co niestety nie wygląda ładnie. Wielkim plusem jest czas wysychania - schnie po nałożeniu dość szybko. 




Podsumowując lakier ten nie zrobił na mnie efektu "wooow" :P 
A jakie jest jest Wasze zdanie na jego temat ? 
Cena to około 10 zł a na promocji pewnie można go dostać jeszcze taniej :)


Buziaki :*:)




40 komentarzy :

  1. Jak dla mnie ładnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor , bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fjanie się prezentuje ale zmywa się go jak piasek tak? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, ciekawie się prezentuje :). Ja jednak na razie muszę sobie zrobić odwyk od zakupów lakierowych. Mam ich zbyt dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor ma ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada super! :) Ja lakiery brokatowe uwielbiam do pedicure, trzymaja sie u mnie prawie miesiac!
    Niestety na paznokciach rak wszystko mi odpada, :(

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie akurat nie zachwyca, ale tylko z tego względu, ze to nie mój kolor kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale nie specjalnie mi się podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba, u mnie każdy lakier szybko odpryskuje, więc się już przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się baaaardzo podoba :) uwielbiam piaski :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda na paznokciach, tylko szkoda, że ma wady...

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie podoba mi się fiolet z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny efekt, pazurki też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie bardzo się podoba, uwielbiam brokatowe piaski.

    OdpowiedzUsuń
  15. tak średnio mi się podoba, nie wygląda źle :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Super się prezentuje na Twoich pazurkach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor mi do gustu nie przypadł, sam w sobie ciekawy jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi póki co efekt piasku się nie znudził więc jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię taki efekt na paznokciach, ale ich zmywanie to katorga :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa czy są dostępne inne lakiery z tej serii, bo powyższy średnio do mnie przemawia ;) A efekt piaskowy - lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Większość lakierów piaskowych szybko wysycha. Kolor średnio mi się podoba, mam podobny z Essence i nie skradł mojego serca. Wolę jednak ciemniejsze odcienie piaskowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na moje oko ładnie się prezentuje, opakowanie rzeczywiście kosmiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor i pięknie się mieni

    OdpowiedzUsuń
  24. i mi bardzo sie podoba :) lubie takie blyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt fajny ale ja nie przepadam za brokatowymi piaskami.

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja bardzo lubię takie wykończenie, fakturę i kolor. Kompletnie mnie oczarował ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny lakier! Mam taki bardzo podobny, tylko z wibo dust ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię taki efekt, ładny kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń