niedziela, 21 września 2014

Lovely - Matte Make Up - matowe cienie do powiek (nr 3 i nr 2)

Dwa cienie do powiek kupiłam dość niedawno podczas mojego pobytu nad morzem w cenie nadzwyczaj zadziwiającej :P Ich koszt to jedyne 1 zł za sztukę czyli zapłaciłam aż 2 zł za dwa cienie a w zasadzie 4 gdyż w opakowaniu są możliwe dwa warianty. Z zainteresowaniem wyszukałam ich cenę tradycyjną w drogeriach i ewidentnie mnie ona zaskoczyła bo jest kilka razy wyższa - około 6 zł - 10 zł za 2,5g. 
Nie wiem z czego wynika ta różnica cenowa. Z tyłu opakowania jest termin ważności (02.2016) więc niby wszystko jest ok. A może to podróbka ? nie wiem .... wygląda na oryginalne opakowanie.



Cienie te są matowe i w opakowaniu dobrane są w kontrastowe kolory. Konsystencja jest gładka i satynowa, nakładanie nie sprawia większego kłopotu. Kolory są intensywne i dość mocne. Jeśli chodzi o trwałość to niestety ale po nałożeniu na powiekę nie utrzymują się zbyt długo, kolor blednie i znika. Przy użyciu dobrej bazy o wiele lepiej się sprawują. Jak widać ze zdjęć cienie te trochę osypują się ale jak za taką cenę można się było tego spodziewać.  
Wydajność jest ich atutem z pewnością starczą na bardzo długo. Również duży wybór kolorów sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie i klasyfikuje je wysoko pod tym względem.
  



Co sądzicie o tych cieniach ? 

lu ciam :*


24 komentarze :

  1. Matowe i w dodatku super cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne cienie, ale nie dla mnie ;p

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ich, jednak kolorki mi "wpadają w oko" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, ale nie do końca moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jasno niebieski jest cudowny, zamówiłam sobie eyeliner w takim kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupiłaś ich czasem w Ustce? :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. brąz nie dla mnie, ale reszta fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że średnio przepadam za matowymi cieniami. Jakoś lepiej czuję się w tych perłowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą markę,sama mam od nich cienie.Nie wiem czym różni się ta cena..;x,ale odcienie mają super ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam dużo dobrego o produktach tej marki! Sama miałam kilka lakierów, ale chyba czas sięgnąć po więcej :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna pigmentacja,ale kolory nie moje

    OdpowiedzUsuń
  13. Odcienie są ładne, ale jakość mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne! bardzo mi przypadł do gustu : biel i błękit<333

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne kolorki:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/messed-up-worldfd-up-world.html

    OdpowiedzUsuń