sobota, 13 września 2014

Ostatnie zakupowe zdobycze :)

Hey ! 
Postanowiłam zebrać wszystko to co zakupiłam w ostatnim czasie i pokazać to :D Nie jest tego dużo a co okazało się po zrobieniu zdjęć ? że kilka jeszcze rzeczy ominęłam - nie wiem jak to się stało :P No ale już trudno ... :) pewnie jeszcze je pokaże 

1. Top - 10 zł Butik - trochę muszę go poszerzyć bo lekko jest za ciasny ale wcisnę się w go :D - rozciąga się
2. 3x chustki za 1 zł/sztuka - aż żal byłoby nie kupić :D
3. T-shirt - 10 zł - Butik
4. Bluza - 20 zł przeceniona z 49zł
5. Sukienka 35 zł - wcześniejsza cena 75 zł
6. t-shirt 10 zł - butik
7. Komin - 18 zł
8. Komin - 12,50 zł
9. I oczywiście mnóstwo biżuteryjnych cudów czyli bransoletki za 1 zł/ wisiorki za 1zł lub 3 zł


A jak Wasze zakupy ? :) równie udane a może dopiero czekacie na jakieś ekstra promocje ?


lu ciam :*:)



33 komentarze :

  1. Fajne zdobycze! Szczególnie te chustki. Ładne i cena świetna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego :)

    ______________
    a u mnie?
    nowa zakładka o urodzie, co znaczy?
    nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Top mnie urzekł ! :) śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości :-) Mi też trochę przybyło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę sporo bardzo fajnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chustki świetne :) Biżuteria również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobycze,podoba mi się bardzo sukienka we wzorek panterki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna biżuteria, lubię takie świecidełka, już nie mieszczą mi się w pojemniczkach :D Oczywiście połowy jeszcze nie ubrałam, ale.. na pewno to kiedyś nastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżinsowo - panterkowa sukienka jest świetna :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo swietne ciuszki , u mnie dzis ta sama tematyka - zakupy ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się muszę wybrać na jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się kominy,sukieneczka i bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna sukienka i bransoletki:) Widzę ze zakupy się udały:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/carousel.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza świetna! ja dorwałam sobie biało-różową torbę w Butiku za 15 zł przecenioną z 70, żal było nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ju dawno nie robiłam zakupów :(

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama z chęcią zakupiłabym takie kolorowe chustki :)

    Ja też wreszcie muszę wybrać się na jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze rzeczywiscie udalo Ci sie fajne rzeczy kupic :) i tanio ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy ;) sukienka najbardziej mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  19. top niesamowicie przypadł mi do gustu. jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio mało kupuje :)
    najbardziej spodobała mi sie ta sukienka panterka z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłaś na naprawdę spoko ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. komin w kroptasie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Topik baaaardzo mi się podoba!!! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Ile wspaniałości! *.* Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe nowości, podoba mi się ten top z butiku :)

    OdpowiedzUsuń