środa, 10 września 2014

Troszkę o mnie - kilka faktów

Ostatnio zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez http://swiatorliki.blogspot.com/ 
za co dziękuję ślicznie :*:) 
11 pytań zostało mi zadanych i chętnie na nie odpowiem :D 
a więc ......




1. Skąd pomysł na założenie bloga?
Bloga założyłam ponad 1,5 roku temu i był to totalny impuls. Pierwsza myśl - a może spróbuję. Spróbowałam i tak odkryłam moją pasję :)
2. Co jest dla Ciebie najważniejsze przy pisaniu bloga?
Pomysł, ciekawe zdjęcia a przede wszystkim motywacja i chęć :) 
3. Gdybyś miała wybrać jedną książkę którą mogłabyś polecić byłaby to...
Ostatnio czytam tylko i wyłącznie notatki ze szkoły a w tym momencie nic nie przychodzi mi do głowy :D
4. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Hmmm chyba nie mam jednego ulubionego. Ostatnio jednak oglądam serial "INWAZJA" :)
5. Jaką porę roku najbardziej lubisz i dlaczego?
Wiosna, ponieważ wszystko budzi się do życia w tym ja :D aż chce się podejmować nowe wyzwania, wyznaczać nowe cele
6. Najgorszy film jaki kiedykolwiek oglądałaś.
Oooo dużo było takich 
7. Jakiej potrawy najbardziej nie lubisz?
Żurek :D
8. Jak spędzasz wolny czas?
Zazwyczaj na zakupach :D ale także na słuchaniu fajnej muzyki, pisaniu bloga i oglądaniu filmów.
9. Jakiej rzeczy nigdy nie zrobisz?
Nie skocze na bungee :D 
10. Twój najdroższy kosmetyk jaki kiedykolwiek kupiłaś.
Ja zawsze czekam na promocje. Moje ceny kosmetyków nie są jakieś wysokie :)
11. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Eyeliner - jestem wręcz uzależniona od niego :P

Nie nominuję konkretnych blogów ale zachęcam wszystkich do odpowiedzenia na powyższe pytania :) 


Do następnego ... pozdrawiam
lu ciam :*:)

22 komentarze :

  1. Ty bez eyelinera nie wyobrażasz sobie życia, a ja go w ogóle nie używam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ale za to ja bez ruszy nawet do sklepu po bułki nie wyjdę .

      Usuń
  2. Też bym się bała skoczyć na bungee, ale w sumie nigdy nie mów nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie tylko nie skoczę na bungee, ale nawet na paralotni nie polecę...Mam lęk wysokości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie odważyłabym się - mam lęk wysokości :P - witam w klubie :D

      Usuń
    2. Ja też mam lęk wysokości.

      Usuń
  4. Bungee też nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat żurek lubię ale za barszczem białym nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na bungee chciałabym skoczyć i bardzo lubię żurek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji. Dzięki nim trochę się dowiedziałam o tobie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj również uwielbiamy wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miło Cię lepiej poznać :]

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie również wiosna oraz lato są ulubionymi porami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja żurek uwielbiam ! bloga też założyłam spontanicznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nominacji, jesteś bardzo ciekawą osobą :)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj z blogiem miałam to samo. Wyszło przypadkowo, a teraz nie wyobrażam sobie go opuszczać!

    OdpowiedzUsuń
  14. eyeliner!!! ha! też jestem od niego uzależniona... już chyba robiłam sobie kreski na miliony sposobów! :D i nie mam dooość :D ha!
    fajne są takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z punktem 1, u mnie było podobnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również nie lubię żurku - a na Wielkanoc to jedno z obowiązkowych dań u mnie w domu ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nominacji,ja uwielbiam żurek :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie skoczę na bungee! Nie, żebym się bała wysokości - po prostu jakoś nie jestem pewna bezpieczeństwa...

    Poza tym fajna historia z założeniem bloga - ze mną też tak było - spróbowałam i przepadłam! :-)

    OdpowiedzUsuń