sobota, 27 września 2014

Zmywacz bebeauty z olejem kokosowym

Dziś o jednym z kultowych produktów z Biedronki a mianowicie o zmywaczu, który zazwyczaj zbiera same dobre opinie. Osobiście również należę do tej grupy osób według których ilość zalet przewyższa wady.


Zalety:
+ pompka ułatwiająca nakładanie zmywacza na wacik, dzięki czemu nie wylewa się za duża ilość produktu,
+ dość pojemne opakowanie (150ml),
+ cena około 5 zł - 6 zł,
+ skład - brak czystego acetonu,
+ dobrze usuwa lakier, oczyszcza paznokieć,
+ wydajny,
+ nie wysusza paznokcia,
opakowanie bardzo praktyczne. Po zużyciu można wykorzystać je do np. innego zmywacza,
Wady:
+/- zapach. Na samym początku przyjemny, jednak po dłuższym stosowaniu może przeszkadzać. Intensywnie go czuć w całym pomieszczeniu






Co sądzicie o tym zmywaczu ? :)
Dla mnie jest to jeden z lepszych zmywaczy do paznokci.

Miałyście ten zmywacz ? ;) Jak się u Was sprawdził ?


lu ciam :*


30 komentarzy :

  1. o mój ulubieniec, zawsze mam pod ręką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego z biedry jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś go namiętnie używałam, ale jakoś przerzuciłam się na Isanę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks like an amazing product & would you like
    to follow each other?


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie jest spoko, ale pompka mnie wkurza :) teraz nałogowo zużywam isanę zieloną, domywa wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie za bardzo za nim przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie mialam zmywacza z bebeauty :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubie Isane ale skoro jest taki dobry to wyprobuje i ten BeBeauty

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro dobrze zmywa lakier i nie wysusza płytki paznokcia, to zapowiada się całkiem dobrze. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ale jakoś nie powalił mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się aplikator, jeszcze nie miałam tego zmywacza. wolę lżejsze zapachy

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie miałam tego zmywacza ;) ale pierwszy raz widzę taką pompkę w zmywaczu i bardzo mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny, dobrze zmywa i jest niedrogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego zmywacza do paznokci jeszcze nie miałam. Pamiętam jak jeszcze dwa lata temu w Biedronce był dostępny inny zmywacz, w takiej rozszerzającej się ku dołowi buteleczce. Strasznie przebarwiał i przesuszał mi płytkę paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam przekonania do tych zmywaczy, mam swojego ulubieńca - zieloną Isanę - i choć chwilowo testuję inny zmywacz (Laura Conti) to raczej z niego nie zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale zwrócę na niego uwagę przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja go bardzo lubię i nawet zapach mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale prezentuje się dosyć ciekawie. :) Jeden zmywacz do paznokci starcza mi może na pół roku? Rzadko maluję paznokcie, bo zawsze od razu po malowaniu muszę gdzieś o coś zahaczyć. :/

    http://justysxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy zmywacz. Może namówię mamę by go spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak nie wysusza to muszę go wypróbować. Z Biedry zmywacza jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też go miałam ale niestety ciągle mi go ubywało bo okazało się że ma dziurkę

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię zmywacze z dodatkiem olejku kokosowego, więc się skuszę. :-)

    OdpowiedzUsuń