czwartek, 30 października 2014

4 pomadki do ust - neonowe kolory

Zgodnie z obietnicą dziś przedstawiam zestaw pomadek do ust z Biedronki :) Ten zakup był impulsem (tak przyznaje się :D) ale po przetestowaniu jestem z nich "w miarę" zadowolona, szczególnie jeśli chodzi o dwa kolorki - fiolet i róż, które będę nosić częściej niż dwa pozostałe odcienie :) Oczywiście nie są one wszystkie jakieś super trwałe, jednak czego można się spodziewać za taką cenę ? (5zł) Tak samo zwracając uwagę na skład nie jest on zachwycający...


Kolor niebieski pomadki ewidentnie można wykorzystać na jakiś bal czy karnawałowy, szalony makijaż a pozostałe odcienie (moim zdaniem) na różne okazje :) A oto jak się prezentują :





Jak Wam się podoba efekt na ustach ? 

lu ciam :*:)


48 komentarzy :

  1. Jak dla mnie wszystkie paskudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. też je mam,ale nie zdążyłam przetestować

    ___________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM
    fashionblogger,styling&makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet jeszcze wygląda dosyć fajnie ale reszta niestety nie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wyglądają ciekawie :) Na jakieś imprezy by były :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Szczerość to podstawa :D !

      Usuń
    2. I pomyśleć, że miałam je kupić... ;) Ale np do makijaży na blog i ogólnie do zdjęć to chyba fajne;)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają na Twoich pięknych ustach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę dziwne, ale... Na jakieś okazje czy do jakichś sesji to fajnie je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. róż i fiolet ładne, niebieski i żółty przemilczę :D :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiolet mnie zaintrygował :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowa wygląda całkiem fajnie i tak 'normalnie'. Pozostałe zawsze można wykorzystać na Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te pomadki kojarzą mi się ze świecowymi kredkami, w sumie fioletową mogłabym nosić na swoich ustach bo wygląda całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie przedostatnia wygląda ok, reszta masakra:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie dla mnie:-) Ewentualnie dla dzieci na jakiś bal w szkole:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są teraz na Halloween jak znalazł he he:) podobają mi się wszystkie oprócz niebieskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. myślałam, ze będą bardziej intensywne:) dobrze, że jednak skusiłam się na pudry do włosów zamiast nich:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja kuzynka również testowała te pomadki- nie wiem iloma warstwami pokrywała swoje usta, jednak u niej prezentowało się to bardziej intensywnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odcienie, ale kompletnie nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  18. myślałam że na ustach beda bardzo żywee a tu nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie to ewntualnie różowa i żółta :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Róż bardzo mi się podoba. Fiolet niczego sobie. Ostatni kolorek też całkiem fajny. Tylko niebieski mnie nie przekonuje. Jest zbyt blady :D

    OdpowiedzUsuń
  21. róż i fiolet są fajne ale żółta i niebeiska to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie to kusiło, ale stwierdziłam, że nie będę miała gdzie się tym malować :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Na ustach nie wyglądają zbyt dobrze,

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się tak sobie podobają. W ogóle rzadko maluję usta, więc... :)

    http://polgia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. róż najlepszy ;) ale masz racje czego można się spodziewać za 5 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam je kiedyś w Biedronce, ale to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  27. widziałam je w biedronce, ale jakoś się na nie nie zdecydowałam :> 5 zł za cztery sztuki? jak ja je widziałam to chyba 20 zl kosztowało to opakowanie :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor niebieski to nie dla mnie, ale ciekawie to wygląda. :P

    OdpowiedzUsuń
  29. różowy ladny, ale reszty pewnie bym nie użyła, dobrze że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba kiepska trochę ta pigmentacja, słabo wygląda, ale gdyby poszukać lepszego jakościowo produktu byłby fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niebieska i żółta wyglądają strasznie trupio. Na pewno bym się na nie nie zdecydowała. Raczej to propozycja dla szalonej nastolatki na wakacje lub dyskotekę.

    OdpowiedzUsuń
  32. jak za 5 złotych i tak nieźle się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I pomyslec ze na poczatku te pomadki kosztowaly ok.20 zl. Kolory kompletnie nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak to dobrze,że ich nie kupiłam a powiem szczerze, że kusiły nie raz...Bez szaleństw! :p

    OdpowiedzUsuń