czwartek, 23 października 2014

Kula do kąpieli z niespodzianką :)

Jakiś czas temu w Biedronce ukazały się musujące kule do kąpieli. Kilka blogerek już je recenzowało i były to same pozytywne opinie. Ich koszt to bodajże około 4-3 zł. Jednak od tego poniedziałku rozpoczęły się promocje na różne kosmetyki, produkty nawet o 50 %. Wyprzedażowe produkty można znaleźć tylko w tych większych Biedronkach (niestety). W mojej okolicy na szczęście udało mi się dorwać kilka produktów za niską cenę. 
Jedna kula do kąpieli obecnie kosztuje 1,50 zł. Ja kupiłam kilka bo "oczywiście" nie umiałam się powstrzymać tym bardziej, że nie są to tylko kule :D Wyróżnia je dodatek, który znajduje się wewnątrz. Do wyboru jest bransoletka, kolczyki lub zawieszka. Na opakowaniu widoczne są poszczególne "gratisy" więc nie kupujemy kota w worku tylko to co nas szczególnie interesuje :) Za to plus :)






Kula do kąpieli rozpuszcza się dość szybko, tworząc pianę. Dodatkowym atutem jest zapach, który da się wyczuć jednak niestety tylko przez parę chwil. Po kilkunastu sekundach powoli zaczyna pokazywać się nam małe plastikowe opakowanie, które jest szczelnie zamknięte. 



A w środku znajduje się bransoletka, która jest wykonana moim zdaniem dość dobrze. Jak za taką cenę jest ok :) 



Długość bransoletki nie jest jakaś imponująca. Na szczupłą rękę jednak będzie pasować :)

Promocje w Biedronkach trwają do niedzieli :) Zauważyłam, że każdego dnia dokładają towar. A jutro znowu idę na "łowy" :D
Może mieliście te kule musujące ? 

Buziaki :*:)

lu ciam


52 komentarze :

  1. Niestety nie mam wanny, więc nie kupuję takich wynalazków. Ale pomysł z prezentem w środku fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna! szkoda że jestem posiadaczką kabiny prysznicowej;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, że jest piana :D jeszcze nie miałam, ale te biżuterie w środku mnie zachęcają, więc pewnie niedługo jedna z kul będzie moja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś się powstrzymałam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, ale biżuteria w środku mnie zniechęca, ponieważ mam jakieś awersje do biżuterii, którą dostaje. Szkoda też że na opakowaniu nie pisze jaki to zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie sprawdzić w biedronce czy jeszcze są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam córeczce kule-jajka :) Uwielbia je :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama też je widziała za 1,50, trafiły Ci się ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. perły w tej biżuterii są prawdziwe :D moja babcia pytała się gościa który się na tym zna,że są to hodowlane perły a nie jakiś plastik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, nie wiedziałam, że jest w środku niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą kulę ale z kolczykami, jednak na mnie szału nie robi niestety :P Z bransoletką jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka to nie moja bajka, ale kąpiel z taką kulą byłaby niezwykle przyjemna. Trzeba się rozpieszczać w jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam te kuleczki,zapach jest świetny tylko bransoletka mi sie rozwaliła po pierwszym użyciu... ;-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam jedną kulę z kolczykami, byłą całkiem ok ,ale sząłu nie wywołała :P jednak za 1,50 zł kupiłabym ponownie, szkoda tylko, że w mojej okolicy są same małe Biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te kule są, takie dodatki do kąpieli lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kule fajne ale te bransoletki trochę badziewne :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł ze środkiem fajny, można się oświadczyć w ten sposób. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, całkiem fajne te niespodzianki, gdybym była młodsza to bym się ucieszyła.
    jestem za stara na taką biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że z braku wanny takie fajne gadżety mnie omijają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W mojej Biedronce niestety nie ma wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam te kule i wersja z kolczykami o wiele bardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie skusiłabym się na te kule, biżuteria w nich wygląda dla mnie tandetnie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie była tylko z wisiorkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  24. poszukam u mnie w Biedronce, może też będą na wyprzedaży :) ale wolałabym kolczyki albo wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nigdy nie miałam takich kul. Ładne bransoletki. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam. Ładnie pachną i długo czuć na ciele.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam. Ładnie pachną i długo czuć na ciele.

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam ciekawa tych bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja niestety mam tylko prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł fajny, cena także kusi, aczkolwiek design bransoletek nie wpada w moje gusta :P Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. szkoda że nie mam wanny ;( tyle kosmetyków do kąpieli mnie omija..

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam tą kulę z kolczykami (perełki) szkoda że jeden kolczyk mi się zgubił bo bardzo je lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam te kule tylko ja dla siebie wybrałam wersję z kolczykami :), a przyjaciółce do prezentu dorzuciłam właśnie tą z bransoletką :). Koniecznie muszę zajrzeć do większej Biedronki jutro po pracy :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach, gdybym tylko miała wannę. Z drugiej strony gratis w środku zupełnie by mnie nie skusił.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam, ale wyglądają bardzo interesująco. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety, ale pod prysznicem kąpieli sobie nie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety również nie mam wanny :( ale uwielbiam sie ww niej kąpać u rodziców :) Kiedys sobie kupie kule i u nich wrzucę;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne aż z wielką ochotą wybiorę się do Biedronki jutro :]

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja mama sie na nią pokusiła bo bransoletka, a dla mnie już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  40. W biedronce czasem dadzą naprawdę ciekawe produkty:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/10/baby-dont-lie.html

    OdpowiedzUsuń
  41. jejuu ale extra ten prezent we środku:D

    OdpowiedzUsuń
  42. widziałam te kule w Biedronce, ale jakoś szczególnie nie przykuły mojej uwagi ;P nawet nie wiedziałam, że w środku są jakieś gratisy ;P

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Noi przez Ciebie musze jeszcze lecieć po kule z bransoletką :P

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne takie niespodzianki, zwłaszcza dla małych dziewczynek !

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawy pomysł, ale zamiast tej biżuterii wolałabym więcej produktu

    OdpowiedzUsuń