niedziela, 26 października 2014

Moje tygodniowe zakupy z ... ?

Mega promocje w Biedronkach dobiegają końca, a szkoda bo można było natrafić na świetne produkty w niskich cenach. Oby jeszcze kiedyś (najlepiej w najbliższym czasie :D) powtórzono taką akcję rabatową :)
Moje zakupy nie są jakieś duże, jednak zawsze to coś :) Udało mi się zdobyć kilka produktów, które normalnie nie kupiłabym w tradycyjnej cenie. Dla wypróbowania skusiłam się :)
Pierwszym moim zakupem były kule do kąpieli o których wspominałam w poprzednim poście. Cena nieskazitelnie niska z dodatkową niespodzianką jaką są m.in bransoletki. W kolejnych dniach natrafiłam m.in na:


- zestaw pomadek do ust / neon colour / cena około 10 zł na promocji 5 zł / recenzja w kolejnym poście 

- baza pod makijaż / cena około 13 zł na promocji 5 zł

- pomadka / cena około 7 zł na promocji 5 zł

- matujący fluid ochronny / cena około 15 zł na promocji 5 zł

To tyle :) 
Ogólnie już po pierwszych testach mogę stwierdzić, że z tych produktów jestem zadowolona. Mimo niskich cen produkty te nie są gorsze jakościowo od innych, chociaż pojedyncze wady i tak się znajdą i ja już je znalazłam :)

Pozdrawiam :*

lu ciam


43 komentarze :

  1. ile fajnych nowości, nic z tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mnie te pomadki kusiły, ale w końcu nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W stronę tego neonowego zestawu spoglądalam kilka razy ale w końcu się nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zakupy ;) te pomadki mnie ciekawią, więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również kupiłam kilka drobnych produktów na promocji. Kusił mnie zestaw tych pomadek, lecz jednak rozsądek okazał się górą i ich nie kupiłam, ponieważ stwierdziłam, że nie dam rady ich zużyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię biedronkę za to, że idzie wyszukać dużo perełek w tanich cenach

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zakupy w swietnych cenach!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy zrobiłaś :) Zaciekawiły mnie te pomadki, też się im ostatnio przyglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tylko żel kupiłam w biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno nie byłam w Biedronce. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. te neonowe pomadki to mają taki kolor jak swoje opakowania? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój portfel się cieszy, że ostatnio nie byłam w biedrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pomadki bardzo zachęcają :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. W B zawsze można coś ciekawego znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O fajniusie zakupy :) Ja ostatnio kupiłam peeling enzymatyczny z lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio znów w Biedronce poległam. Zakupy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się zastanawiałam nad tymi neonowymi pomadkami, ale w ostateczności zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja póki co na nic się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie jest tylko jedna biedronka i zawsze bajzel w kosmetykach i co gorsza są pootwierane ;/
    jak będę w Malborku to się rozejrzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jest mała biedronka i niestety rzadko robią wyprzedaże :(

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem tej bazy pod makijaż, stosunkowo do innych produktów tego typu tania, ale czy działa? czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym miesiącu powstrzymuję się od kosmetycznych zakupów. Wszyscy się ze mnie śmieją, że listopad będzie za to w nie bardzo urodzajny, ale chyba jednak nie do końca. Wprawdzie mam na mojej liście kilka pozycji, jednak nadal będę się starała kupować tylko to, czego akurat potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem ciekawa tych pomadek :)

    Pozdrawiam
    martynapiechowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. w mojej Biedrze nie było takich promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie w Biedronce kosmetyki na razie żadne nie skusiły.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że te pomadki można było w Biedronce dorwać za 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W kulach do kąpieli były też bransoletki ? :P Ja mam z jakąś zawieszką :D Super łupy ! Ja się zastanawiałam nad pudrem i w końcu nie wziełam :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chętnie pomogłabym Ci przy zmianie domeny, ale szczerze nie wiem jak to się robi, bo zrzuciłam tę odpowiedzialność na koleżankę- ja nie czułam się na siłach :D Wiem jedynie, że zarejestrowałam się na nazwa.pl, a resztę zrobiła kumpela. A trwało to chwilkę ;) Wystarczy chyba tam tylko pododawać linki do bloga ;p Na pewno na necie jest to opisane jakoś lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. zestaw pomadek kosztował 5 zł. czy jedna sztuka?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem tego fluidu matującego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę się dziś wybrać do biedronki,zerknę czy coś tam jeszcze zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam nic z twoich zdobyczy ale kilka miesięcy temu widziałam te kolorowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja wybiorę się do biedronki po tą bazę matującą- wygładzającą ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bell DD bardzo polecam, u mnie na blogu możesz zobaczyć efekt jaki daje :), jutro się przejdę do Biedronki i może cosik wynajdę :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Fluidu jestem ciekawa. Mi niestety nic nie udało się upolować ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. W mojej Biedronce nie ma takich promocji, ludzie biorą wszystko 2-3 dni po wystawieniu na półki a mam 3 Biedronki w miasteczku :D

    OdpowiedzUsuń