sobota, 11 października 2014

Nauka, nauka iii ??? nauka

Termin obrony już ustalony ufff teraz tylko wystarczy wykazać się swoją wiedzą :D tylko ? :D Aż strach się bać co to będzie ..... Cieszę się, że wreszcie będę mieć to za sobą czy to z wynikiem pozytywnym czy nie - nie co ja pisze !! :D musi się udać :) Nie wiadomo czego się spodziewać, byle jakoś to zaliczyć.
Póki co muszę ogarnąć 150 pytań, przeczytać swoją pracę i opanować prezentację aaa to tylko mały pikuś :D  


Jak widać nauka już trwa z batonikami Princessa - czyli na 1 pytanie 1 batonik - nie no żartuję :D



Dobrze, że mam jeszcze pare dni. Spędzę je na pewno w "bardzo" ciekawy sposób.

buziaczki :):*

lu ciam :*:)


30 komentarzy :

  1. Na pewno sie uda zaliczyć obronę ,trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia życzę, fajnie wyglądają te buźki:) !

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :) Będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za studiowanie powinni nam pensje płacić :D potrafi bardziej wykończyć człowieka niż praca :P

    Powodzenia - będzie 6 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci powodzenia :) Na pewno się uda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno dobrze zdasz :) moje dni teraz wyglądają bardzo podobnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakiś miesiąc temu pokroiłam knopersy (?) i powiedziałam sobie ,,15 minut nauka = 1 kawałek knopersa" :D

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie dobrze ;) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem Ci, że u mnie pewnie by tak było że jedno pytanie = jeden batonik :) powodzenia Kochana ;) będę mocno trzymała kciuki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie dobrze :) mam już 2 obrony za sobą i nie było strasznie, miła atmosfera, uśmiechnięte buzie :) POWODZENIA! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pracę mgr napisałam w 3 tygodnie (filologia polska xd) do obrrony sie uczyłam dzięń przed :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam za ciebie kciuki!:) Ja dopiero zacząłem studia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia Kochana! Jestem pewna, że wszystko będzie OK :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia, jak dla mnie praca licencjacka będzie ciemną magią, bo póki co dowiedziałam się, że muszę napisać ją po włosku (dopiero zaczęłam się teraz na studiach uczyć języka włoskiego).

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia, w takich chwilach cieszę się, że już skończyłam studia

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatni rok na studiach i przede mną pisanie pracy magisterskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia!! Ciekawy sposób z tymi uśmiechniętymi karteczkami ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno będzie dobrze :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dasz radę! ja broniłam się w czerwcu ;-) trzymam mocno kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również trzymam kciuki za obronę i tym postem chyba zakończysz moje przeglądanie blogów, bo przypomniałaś mi, że sprawko na materiałoznawstwo samo się nie zrobi... :P

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy Ty masz obronę, że teraz nauka ? Myśłam że już sie skonczyło wszędzie. Ja swoją przeniosłam na koniec sesji zimowej ;) Fajnie, że masz pytania, bo ja od swojego promotora nawet pytan nie dostałam (nikt nie dostał) zupełnie nei wiemy czego sie spodziewać... I prezentacja! Z internetu dowiedziałam się że musze mieć prezentację ;| Z czego się bronisz? POWODZENIA!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie zannxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń