sobota, 4 października 2014

Perfumy - YODEYMA - darmowa próbka dla każdego

Słyszeliście o darmowej próbce perfum jaką można sobie zamówić z pewnej strony ? Pewnie niektórzy już tak :) 
I ja skusiłam się (a co :P) na przetestowanie jednego z zapachów. 
A oto co do mnie przyszło :


Zamówienie należy dokonać na stronie http://www.yodeyma.com/poland/pl/ .
Jedynym utrudnieniem jest wybór zapachu, który chcielibyśmy otrzymać. Ja wyboru dokonałam w "ciemno" ale jakimś cudem udało mi się trafić w mój gust :) Na przesyłkę czekałam około 2 tygodni. W małej paczce oprócz 15 ml buteleczki otrzymałam też ulotkę o innych dostępnych zapachach (również dla mężczyzn).
Pojemność jak na próbkę jest dość duża dlatego myślę, że tym bardziej warto ją zamówić :)
Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie do dziś i jestem mile zaskoczona.





Umilając sobie sobotnie popołudnie w ramach "odstresowania się" zjadam moją ulubioną czekoladę :D 
Jest przepyszna :) <3
Dla czekoladolubnych POLECAM spróbować :)


Buziaki :*

lu ciam :*:)


38 komentarzy :

  1. ja również otrzymałam perfumki, wybrałam Avec Toi, zapach jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam swoją próbkę i mamie też zamówiłam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamówiłam próbkę od Yoderma, ale inny zapach. Bardzo przypadł mi do gustu. ;-) Nie jadłam jeszcze czekolady Oreo, dobra??:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas na dodawanie postów ze swoją kolekcją lakierów do paznokci jest do końca miesiąca (do 30.10), żeby każdy kto chce wziąć udział spokojnie zdążył porobić zdjęcia i zamieścić notkę. :-)

      Usuń
  4. przyznam się , że ja nie słyszałam nic o tych perfumach - do dziś :)
    chętnie też zamówię i wypróbuję

    _____
    a u mnie?
    pachnąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie próbki. Swoją (Fruit) i mamy (Floral) - widzę, że Ty masz taką jak moja mama- mamie się podoba, mi nie specjalnie, za to fruit wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz, również zaobserwowałam Twojego bloga.
    Pozdrawiam, Anu.

    http://murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta czekolada jest pycha :)
    Próbkę zamówiłam. Idzie do mnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. No pacz, ja nie wiedziałam o tej perfumowej akcji. Idę szukać czegoś dla siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam Yodemę i całkiem trafiłam z wyborem na slepo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamówiłam wersję dla mężczyzn i mój mąż bardzo jest zadowolony z zapachu. Bardzo ładny, głęboki i co najważniejsze trwały! Opłaca się kupić pełną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oreo =D
    O YODEYMA też nic
    nie wiedziałam kiedyś
    zmieniło się to
    gdy zaczęły się pojawiać
    wpisy na blogach o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czekoladę Oreo, mogłabym ją jeść i jeść bez końca :) Co do Yodeyma to wczoraj otrzymałam swoją próbkę i wybrałam ten sam zapach, co ty :) Swoją drogą... Ich perfumy pachną jak te z niskiej półki cenowej i są nietrwałe moim zdaniem, więc pewnie nigdy nie kupiłabym pełnowymiarowego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zamówiłam dla siebie ale nie trafiłam z zapachem, Do Tż-ta niestety paczuszka nie dotarła

    OdpowiedzUsuń
  14. oreo i biała najlepsza na świecie :D

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam wolę zwykłą truskawkową :D
    a co do próbki to i ja mam swoją już długo i tez jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już dawno dostałam próbkę ale przez przypadek zamówiłam męski zapach

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam próbkę ich perfum, ale zapach mi się nie spodobał :P
    A ta milka jest pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę czekoladę oreo :)

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. mam tą próbeczkę i również trafiłam w swój gust :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Spora ta próbka! Aż mam chęć na taką czekoladę ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również dostałam, ale moja mama już nie..

    OdpowiedzUsuń
  24. Próbka dość duża, w mojej pracy wiele dziewczyn pozamawiało i część ma mieszane uczucia bo w ciemno. Czekoladę uwielbiam, dobra jest też ta z daimem czy herbatnikami albo krakersami (na pierwszą myśl brzmi obrzydliwie czekolada i krakersy, ale w smaku jest dobra i polecam z czystym sumieniem).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja posiadam Fruit i Sweet girl. :) Ten drugi szczególnie zapadł mi do gustu. Świetna jest ta akcja w próbkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurcze, serio tak za darmo wysylaja probki ? To ja się chyba skusze :D I pewnie tez w ciemno wybiorę zapach :p

    OdpowiedzUsuń
  27. zamówiłam ale zapach zupełnie mi się nie podoba :) mama też skorzystała i również jej serca nie podbił, kiepsko z ich trwałością .

    Nie rób mi ochoty na milkę ! :D ( uwielbiam ją, i tą wielką toffee wholenut) .

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze słyszę o tych próbkach, ale mam obecnie za dużo otwartych zapachów, żeby zamawiać kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bałam się zamówić,myślałam,że to jakaś ściema,ale widzę na blogach,że przesyłki z próbkami zaczynają już docierać i chyba jednak zamówie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super! podobno marka jest swietna. musze i ja sprobowac :D dzieki piekna! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja mama ma kilka pełnowymiarowych butelek ale skusiłam się też na próbkę. Ciężkie, intensywne i trwałe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  32. moja mama ostatnio dostała od koleżanki pełnowymiarową wersję i muszę powiedzieć, że naprawdę od niej czuć ten zapach i to cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o tej akcji, o dziwo. Może i ja zamówię sobie bezpłatną próbkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również zamówiłam dla swojego A. , trzyma ją teraz w schowku w samochodzie , mogę stwierdzić że są bardzo trwale;D

    OdpowiedzUsuń