niedziela, 19 października 2014

To co kocham najbardziej

Wreszcie przyszedł ten moment kiedy zdecydowałam się ujawnić moją skromną kolekcję lakierów do paznokci :D Moja mania zbierania rozpoczęła się już jakiś czas temu i trwa do dziś. Chociaż ostatnio mam wrażenie, że troszkę przystopowałam z ich kupnem :P 
Ich łączna ilość to .... ? hmmm może lepiej jak nie będę ich liczyć :D 
Większość została kupiona a pozostała część otrzymana :) Jednym słowem od koloru do wyboru. Uwielbiam otwierać szufladę i mieć dylemat - który lakier do paznokci wybrać na dziś ? :D
W mojej kolekcji są perełki ale też niestety buble. Za trafione w 10 zdecydowanie uważam lakiery z Golden Rose ale też z Allepaznokcie czy Coral. Urzekły mnie one przede wszystkim trwałością ale też uzyskanym efektem po pomalowaniu paznokci.   

A oto moja kolekcja :)




Wiem, wiem, wiem nie każdy lubi lakiery ale każdy ma coś za czym szczególnie przepada :)
Macie coś takiego ? 

Buziaki :):*

lu ciam



38 komentarzy :

  1. lakiery i szampony :D to mogę kupować ciągle :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazywasz to skromną kolekcją ? To jest ogromna kolekcja ! świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że ilościowo mogę mieć podobnie z lakierami:D
    przepadam też za wszelakimi pomadkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow, ja mam 15 i myślałam, że to dużo :D Za to mam sporą kolekcję mascar :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja wiem czy ona taka skromna :D Ja mam tego chyba mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heheh ale kolekcja, wiele z nich bym wybrała również dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Sporo ich. Ja ostatnio naliczyłam u siebie około 60 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no niezła kolekcja, rzadko spotykana chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że wychodzisz z tego samego założenia co ja :D lakierów nigdy dość :D haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem w szoku jak niektóre dziewczyny mają ponad 300 lakierów :P Nie wiedziałabym czym pomalować ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba lecę na rozświetlacze;) z lakierami jestem nudna - róże, czerwienie i Sand Tropez;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no kochana, niezła ta twoja kolekcja !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobna kolekcję, może niedługo się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, a ja mam tylko jeden lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam całkiem podobną kolekcję chociaż nieco mniejszą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O jacie :) Myślałam, że ja mam dość sporą kolekcję :) Pomyliłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam mniej lakierów bo mniej używam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja myślałam, że to ja mam ich dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Spory zapas. Myślę, że mój nie byłby wcale mniejszy, a nie uważam się za lakieromaniaczkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja miałam 30 ale zepsuło się kilkanaście i teraz zostało z jakieś 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurczę, całkiem spora kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna gromadka! Ja też się nigdy nie mogę oprzeć nowej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna kolekcja ;) Widzę wiele fajnych lakierów, które chętnie widziałabym na swoich paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie posty! niekoniecznie muszę wiedzieć jakiej firmy jest dany lakier, z jakiej kolekcji - ale kocham oglądać zbiory lakierowe, taki mały fanatyzm :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jeśłi dobrze policzyłam to jest ich 78 :P ja mam ponad 50 :D a wcale nie uważam się za lakieromaniaczkę :P
    odetchnełam z ulgą, że jest ktoś kto ma ich więcej niż ja :P

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nie wiem,czy mam 10 lakierów :D
    Ostatnio przestałam malowac paznokcie,musiałabym codziennie.. Nawet kosmetyczka robiąc mi raz paznokcie powiedziała,że mam bardzo dziwną i niespotykaną płytke,po prostu wszystko z niej spływa :) Zapytała,czy w związku z tym pewnie lakiery mi szybko odpryskują,ścierają się.. no tak :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej jaką Ty masz kolekcję :D Ja to mam o wiele mniej :P Ale ja rzadko maluję pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Naliczyłam prawie 80! Sporo, choć sama mam dwa razy tyle ;-D Lakierów do paznokci nigdy dość ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam lakiery! wszystkie bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładne kolory! Mnie też się spora kolekcja uzbierała i też ją ostatnio pokazałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Spora ta kolekcja :), u mnie po ostatnim przeglądzie pozostało niewielkie pudełko po butach lakierów poukładanych obok siebie :) i szczerze chyba jeszcze nigdy w życiu nie zużyłam żadnego lakieru do końca :P.

    OdpowiedzUsuń
  32. myślałam, że ja mam dużo ale jak zobaczyłam Twoją kolekcję to chyba mam bardzo malutko :D

    OdpowiedzUsuń