poniedziałek, 24 listopada 2014

BingoSpa - balsam kokosowy do dłoni

Bardzo lubię zapach kokosu i jeśli widzę jakiś kosmetyk z tych składnikiem to mam ochotę go wziążć i przetestować raz dwa :D Niestety większość produktów pod względem zapachu czy utrzymywania się na skórze w tej roli nie spisuje się zbyt dobrze. 
Czy balsam z BingoSpa jest produktem godnym zakupu?



Od producenta:
Balsam kokosowy do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość 
i delikatność.
Balsam wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry, ogranicza utratę wody własnej 
z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.



Moja opinia: 
- opakowanie, które jest plastikowe nie ze szkła jest bardzo praktyczne i bezpieczniejsze,
- zapach kokosu jest odczuwalny ale niestety tylko przez chwilę po czym ulatnia się :<
- konsystencja jest zbita, gęsta podobna do masła do ciała,
- dobrze rozprowadza się na skórzem jednak przy większej ilości balsamu pojawia się problem wchłaniania,
- nawilżenie po zastosowaniu jest tylko chwilowe - niestety :<
- produkt jest średnio wydajny w zależności od stosowania,
- cena produktu to około 10 zł za 100 ml - czyli nie za drogo nie za tanio :D
- dostępność http://www.bingosklep.com

Dla miłośników kokosu polecam spróbować tego balsamu :) 
W/w opinia jest tylko moją sugestią i odczuciem :)


Lubicie produkty z BingoSpa? 

lu ciam :*


33 komentarze :

  1. Nie lubię balsamów które średni się wchłaniają jakaś taka inna jestem :) Szkoda że zapach szybko się ulatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Bingo mam tylko szampon. Balsam kokosowy kupiłam z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam wersję palmową ( czy jakoś tak) ale nie lubiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że zapach się ulatnia.. ale tego się spodziewałam po Bingo..

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kokos, dlatego zapewne polubiłabym sie z tym balsamem,
    zresztą miałam wersję brzoskwiniową i bardzo ją lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że dwa punkty, które jak dla nie byłyby najważniejsze nie są spełnione - zapach zostaje tylko na chwilę, podobnie jak nawilżenie. Rzadko smaruje czymś dłonie i jak już to robię, to chcę aby nawilżenie było długotrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że słabo nawilża i zapach szybko się ulatnia :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie dla mnie on, bo nie przepadam za zapachem kokosa. Choć dla mnie na plus by było, że szybko się ulatnia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach kokosu, jenak za ten balsam nie nie zachwycił ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i pachniał obłędnie <3 jednak tak jak piszesz nie utrzymywał się długo i słabo nawilżał ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach kokosa. Z Bingo jeszcze nic nie miałam więc trzeba zrobić może jakieś zamówienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ten balsam i mam bardzo podobne zdanie co do niego

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zapach kokosa, ale szczerze mówiąc do całego ciała używam balsamu z Garnier. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam palmowy z zieloną herbatą i bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach kokosowy mnie przekonuje. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już za sam zapach polubiłabym go :P

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kokosa, ale jak na balsam do dłoni to pojemniczek nieprzemyślany, bo niby jak to zakręcać nakremowanymi dłońmi? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go nigdy, ale zapach kokosa bardzo lubię :)). Strasznie podoba mi się Twój nagłówek :P

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)). Też mam go dość długi czas i w porównaniu z innymi lakierami nie zgęstniał i ciagle świetnie maluje :))

      Usuń
  19. firmy nie lubię ale zapach musi być zacny:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana to widzę ze z tym produktem to tak pół na pół ,oo ja zapach kokosu mój ulubiony : ) Pierwszy raz widzę z tej firmy balsam : )
    Fajnie go zaprezentowałaś , a cena dość przystępna : *

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  21. o proszę widzę że zgrałyśmy się recenzjami marki Bingo Spa z tym że ja opisywałam maskę :) co do balsamu nie miałam i nie widziałam że jest taki dostępny też lubie kokos jak skończe garniera chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nominowała Cię do zabawy zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Także jestem miłośniczką kokosu :) szkoda tylko że zapach nie utrzymuje się dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam i bardzo lubiłam ten produkt ale potem jakby sie zważył...

    OdpowiedzUsuń
  25. Krem do rąk zabieram jak wychodzę z domu bo mam bardzo suchą skórę dłoni, a noszenie czegoś takiego w plecaku byłoby bardzo niewygodne, zdecydowanie wolę w tubkach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmmm musi mieć piękny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nigdy nie miałam tego kremu ani żadnego inne produktu z tej firmy ;) wole bardziej cytrusowe zapachy, muszę sprawdzić czy takowe mają w sprzedazy ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja w sumie bym wypróbowała mimo,że zapach jest ulotny bo nie lubię długo czuć zapach kosmetyku na dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bodajże w zeszłym roku miałam brzoskwiniowy balsam do rąk owej marki i przypadł mi on do gustu :) Dobrze nawilżał skórę i miał piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń