czwartek, 20 listopada 2014

Bo dwa to lepiej niż jeden

Moja przeprowadzka (bo w sumie można to tak nazwać :P) liczyła się z wieloma wyrzeczeniami ale też z nabywaniem nowych doświadczeń tych życiowych ale też tych materialnych i nie tylko. Nowe otoczenie, ludzie jest czymś co motywuje bardziej do działania i nie poddawania się :) Czasem podejmuje się decyzje bez większego przekonania ale zawsze warto spróbować niż potem żałować, że się tego nie zrobiło :) 
Po krótkim przemyśleniowym wstępie :D chciałam Wam dziś przedstawić dwóch moich słodziaków :) Co dziwne nie mają jeszcze konkretnych imion ale w najbliższych dniach coś wymyślę :D 




Ostatnio trochę brakuje mi czasu na częstsze publikowanie postów ale mam nadzieję, że jak się już wszystko unormuje to to się zmieni :D

Pozdrawiam :*

lu ciam


36 komentarzy :

  1. Aaaaa, jakie słodziaki :D Samce, samiczki, czy parka? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie! Jeśli chcesz jakieś rady to pisz do mnie na maila :) chyba, że miałaś już kontakt. Na początek nie dawaj dużych ilości warzyw takich świeżych. Powoli przyzwyczajaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kłóliczki:-)
    Słodkie są,a jak ten ostatni wcina marchewke!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja własnie się przymierzam do zakupu :) już mam wybranego, całego czarnego słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mamy króliczka, ale biega ciągle po mieszkaniu, a Twoje klatkowe?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodziaki, kruszynki, chciałabym mieć takie milusie zwierzaczki ale moje koty mogłyby być agresywne

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny! Bardzo lubię takie puchate zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajniutkie :) też kiedyś miałam króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. esencja słodkości :D mój Tosiek to wygląda przy nich jak włochata kula :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz słodkie futrzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne króliczki! Miałem kiedyś jednego :)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/11/heartstrings.html

    OdpowiedzUsuń
  12. śłodziaśne ! <3 moja siostra ma w sumie już dwa które na początku się gryzły bo jeden jest strasznie rozbrykany a ten drugi bardziej spokojny :D

    Zapraszam do mnie rozdanie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jak ja tu dawno u Ciebie nie byłam ! ; ) O no proszę przeprowadzka ; ) Śliczny króliczek ♥
    Nigdy nie zapomnę twojego głosu na live na którym byłaś ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. króliczek na 1 zdjęciu wygląda jak Mirosław :D jak był mały, to też był cały biały :D teraz ma szare paski :)

    OdpowiedzUsuń