wtorek, 11 listopada 2014

Moje ostatnie kosmetyczne zdobycze

Witajcie ;-) 
Już mija prawie drugi tydzień mojego pobytu TU w Belgii. Z każdym dniem poznaję coraz to więcej rzeczy i próbuję się przyzwyczaić do nowego otoczenia. To czego jestem pewna to to, że podoba mi się tu gdzie jestem i póki co nie myślę o powrocie :-P  
Wracając do tytułu posta ostatnio otrzymałam dość fajny prezent od znajomej ;-)  ahhh uwielbiam kosmetyki a jeśli ktoś robi takie niespodzianki to zdobywa me serce w całości :-D 
Dostałam dwa kosmetki z HEMA (niemiecki sklep o dość niskich cenach) i kilka produktów z KIKO ;-) W między czasie już zaczęłam je testować ;-) 








   Mieliście coś z tego

Kolor szminki bajecznie mi się podoba a Wam ? 

buziaki


44 komentarze :

  1. Lakier musi być cudny, koniecznie go sfotografuj i pokaż na paznokciach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ani jednej z tych rzeczy:D Kolor szminki bajeczny tak jak mowisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny kolor szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kosmetyki :) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier wydaje się być genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. KIKO zazdroszczę ;-)) Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor pomadki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie znałam wcześniej tej marki :P A kolor szminki podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor szmineczki jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kiko uwielbiam cenie od nich :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor szminki ładny choć dla mnie za neonowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminka rzeczywiście ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio mysle zeby sobie zamowic cos z Kiko, widze coraz wiecej produktow i wygladaja super!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam ostatnio identyczny lakier z essie :) kolor jest cudowny :) .

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz fajnie z tą Belgią :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nic nie miałam, z Twoich nowości.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tych produktów :) szminka wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też bardzo podoba się kolor pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kosmetyki :) Pomadka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki rewelacja a ten lakier jest boski

    OdpowiedzUsuń
  22. koniecznie pokaż lakier na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny ten kolor szminki :) i lakier tez cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem mocno ciekawa lakieru! Fajne nowości :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłego testowania nowości.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam tych kosmetyków, dlatego jestem niezmiernie ciekawa, jak się spiszą

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Extra! ja bym wolała czerwony, ale bez brokatu lakier :) Ale jak to woli :)) A pomadka jest super! :D miłego testowania :)

    ZAPRASZAM :

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa jestem eyelinera używałaś już? ciągle szukam jakiegoś fajnego i nic mi póki co nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mnie to same nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekam aż pokażesz lakier ;) wydaje się być fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  32. chętnie wypróbowałabym KIKO, ale dla mnie nieosiągalna dostępność, a przez neta odzwyczaiłam się zamawiać ;)

    OdpowiedzUsuń