czwartek, 6 listopada 2014

Piasek z wibo

Witajcie ! ;-)
W czasie kiedy próbuję przyzwyczaić się do nowego otoczenia jakim jest Belgia, dziś chciałabym przedstawić Wam mój ostatni nabytek z ostatniego dnia pobytu w Polsce ;-)  
Lakier z wibo czyli piasek WOW sand. Ja tak średnio przepadam za piaskami, zawsze jednak o wiele bardziej wolę te zwykłe lakiery o normalnej fakturze :-D 
Ale wiem, że piaski mają swoich zwolenników ;-) 
Ogólnie lakiery do paznokci z tej firmy lubię, mają fajny pędzelek i świetnie się je nakłada a trwałość też jest niczego sobie ;-) 
Co mnie urzekło w tym lakierze do paznokci ? to, że pięknie się mieni podczas zmiany światła - szczególnie jest to widoczne porą wieczorną ;-) 
A poniżej kilka zdjęć ;-) 



lubicie piaski ? Co myślicie o tym lakierze ? 
Pozdrawiam 


34 komentarze :

  1. Faktycznie pięknie wygląda :) nigdy nie miałam piasków, ale podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piaski uwielbiam. Ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te piaski :) ten wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę Lovely, ale ten wygląda nawet sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się efekt na pazurkach. Chyba skuszę się na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jakiś WOW Sand w swojej kolekcji, ale po godzinie już się ścierał, więc mówię im NIE. Chociaż ten prezentuje się o wiele lepiej niż mój :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny efekt, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam piaskowe lakiery :) a ten wygląda naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku piaski mi się nie podobały, ale im częściej na nie patrzę, tym bardziej się do nich przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam piasków ale ten wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam piasek z WIBO różowy i jestem z niego bardzo zadowolona ;) Piaski dają fajny efekt na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam piaskowe lakiery wibo, z tej serii niestety szybko mi gęstniały, Pięknie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda, ale ja wolę jednak gładkie wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny kolorek i wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolorek. Bardzo lubię różnego rodzaju lakiery jak i inne kosmetyki z firmy Wibo. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię piasków, ale wygląda ładnie :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba mam w zapasach :D U mnie niestety piaski nie trzymają się paznokci w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Średnio lubię piaski, bo ciężko je zmyć, a zwykły lakier chwila i po sprawie. Ale kolorek bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię paski, choć nie wszystkie w równym stopniu. Ten kolor akurat wyjątkowo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor śliczny jesienny idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  21. prezentuje się naprawdę świetnie:))))
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wygląda efekt :) Nie mam żadnego lakieru piaskowego ale na pewno przy pierwszej okazji muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie mi się podoba kolorek i efekt:) Lepszy niż normalnie pomalowane paznokcie:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/11/inspirations-louder.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie się prezentuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie się prezentuję. Mimo, że nie przepadam za piaskami, to ten jest śliczny :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wygląda:) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny jest :) uwielbiam piaski a ten ma idealny kolor jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie lakiery z Wibo zupełnie nie odpowiadają, ale piasek prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń