wtorek, 16 grudnia 2014

Pomoc dla studentów i nie tylko - notatek.pl

Kto studiuje ? Studiował ? A może ma w planach studiowanie ?
Studenci dobrze wiedzą, że posiadanie notatek to klucz do sukcesu a wszystkich materiałów to już "prawie" zdany egzamin :-D  
Ostatnio natrafiłam na ciekawy portal internetowy gdzie są udostępniane różne pomoce naukowe z kilkunastu dziedziń. Sama wiem, jak ciężko czasami znależć coś co nas interesuje na stronach internetowych odnośnie jakiegoś tematu. Dlatego myślę, że warto zajrzeć na http://notatek.pl/
W bazie znajduje się, aż 101364 materiałów m.in z nauk biologicznychnauk ekonomicznychhumanistycznych itp.



Portal internetowy http://notatek.pl/ ciągle się rozwija a oprócz strony www posiada również facebook klik TU i kanał na YouTubie Notatek PL

Może już słyszeliście o tej stronie internetowej ?
Polecam 

:-) 



20 komentarzy :

  1. ja dużo informacji znajduję na mailu grupowym :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już studia skończyłam, ale to faktycznie bardzo przydatna stronka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie wiedziałam o tym będąc na studiach. miałam kilkanaście kg notatek :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już po studiach. U nas na szczęście często wykładowcy dawali materiały z wykładów na pendrive :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy portal chętnie na niego zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście, że znam notatka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i korzystam :))

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam, szkoda że już nie jestem studentką :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej stronce :D
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisali do mnie maila, ale strona do mnie nie przemawia :) studiuje na prywatnej uczelni i nie znalazlam tam nic dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W wolnej chwili przyjrzę się jej bliżej ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam, brzmi ciekawie, na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym to ja znała wcześniej .... :P

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że prędzej o tym nie wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. dopiero teraz o tym piszesz jak ja już studia skończyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Studiuję i na pewno tam zaglądnę. :-)

    OdpowiedzUsuń