sobota, 10 stycznia 2015

BingoSpa maska błotna do twarzy

Dziś przyszła pora na kolejny produkt do opisania z BingoSpa. Tym razem jest to maseczka błotna do twarzy 
z kolagenem. Do tej pory byłam zadowolona z podobnych masek a ta również okazała się fajnym produktem godnym polecenia :)


Od producenta:

Błotna maska do twarzy BingoSpa z kolagenem to preparat na bazie Czarnego Błota z Morza Martwego charakteryzującego się silnym działaniem odżywczym na skórę. Jest nadzwyczaj skuteczne w walce z problemem przetłuszczającej się skóry, niezastąpione w pielęgnacji cery tłustej i mieszanej oraz nieocenione w zwalczaniu trądziku i wykwitów skórnych wywołanych łojem zatykającym pory skóry. Maska błotna BingoSpa ma dobroczynny wpływ na pory skóry – odtyka je, ściąga, dezynfekuje, pielęgnuje, oczyszcza, co może owocować zmniejszeniem wydzielania się łoju i zmniejszeniem ryzyka pojawienia się zmian trądzikowych.

Maska błotna BingoSpa zawiera składniki aktywne:
10% naturalnego błota z Morza Martwego 
5% rozpuszczalnego kolagenu


Maska błotna BingoSpa z kolagem
wspomaga terapie: trądziku młodzieńczego, wyprysków, łojotoków, łuszczycy
nawilża i oczyszcza skórę twarzy

Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych.
Sposób użycia: maskę BingoSpa nakładać cienkimi warstwami, delikatnie wklepując. Pozostawić na skórze przez 10-15 minut, następnie umyć twarz ciepłą wodą.

Waga 150g




Moja opinia:

+ plastikowe opakowanie,
+ najważniejsze informacje znajdują się na opakowaniu,
+ data ważności umieszczona w widocznym miejscu,
+/- konsystencja mało zbita. Na twarz najlepiej dać mniej maski niż więcej, gdyż przy dużej ilości może spływać. 
W zależności kto co lubi, ale gdy mniej maski się nakłada tym na dłużej starcza :)
+ wydajność,
+ zapach ciężki do sprecyzowania - naturalny, mi nie przeszkadza,
+ po nałożeniu maski na twarz wyczuwa się lekkie mrowienie i chłód,
+ po zmyciu produktu, skóra jest miękka, oczyszczona, odżywiona,
+ przy dłuższym stosowaniu zauważa się mniejszą ilość powstawania trądziku,
+ dla osób mających cerę tłustą lub mieszaną może pomóc w walce z nadmiernym jej przetłuszczaniem się. Mi pomogło :)

Znacie tą maskę z BingoSpa ? 
Cena to około 12,50 zł / 150g
Dostępność: http://www.bingospa.eu

Buziaki :)
 

24 komentarze :

  1. Mam chęć na taką maseczkę z błota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o niej słyszę

    ______________________
    Trendy w stylizacji
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że ma kolagen! A ja mam błoto, które do twarzy się nie nadaje :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nowy nagłówek ? ;)

    ciekawiła mnie ta maska i widzę, że nawet dobrze wypadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się za nią rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jej jestem, już troszkę o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że mnie zainteresowałaś, tym bardziej że cena atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam już kilka produktów z tej firmy i bardzo fajnie działały, więc pewnie tą maskę też kiedyś kupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda jak potrawka beleriso z ryżem xd

    OdpowiedzUsuń
  11. To mrowienie po założeniu maseczki mnie zaciekawiło :D Lubię takie działanie kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam cerę mieszaną, więc myślę że dla mnie taka maska też byłaby ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam i byłam zadowolona choć dawała ta maseczka popalić ;o )

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy się z nią nie spotkałam :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jak na nią trafię to chętnie wytestuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym była pewna, że mi pomoże..

    OdpowiedzUsuń
  17. dobry skład, niska cena, rzadko to się zdarza :) przydatna recenzja, ciekawie się czyta, czekam na więcej :) obserwuję, bo fajnie tu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię tą firmę, a ten produkt wydaje się być jak najbardziej oki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi ciekawie. Miałam kiedyś jakąś inną maskę błotną, fajna była. Chociaż ta chyba nie dla mnie, bo ja potrzebuję nawilzenia a nie usunięcia przetłuszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. kolagen śliski temat trochę ....

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam produktu, ale chętnie bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na rozdanie: http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/2015/01/noworoczne-rozdanie.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam tej maski i raczej się nie skuszę, wolę maski nawilżające a tych akurat BingoSpa nie ma najlepszych. Za to uwielbiam ich peelingi błotne z kwasami AHA.

    OdpowiedzUsuń