wtorek, 20 stycznia 2015

BingoSpa - żel pod prysznic

Testując żel pod prysznic z BingoSpa nie spodziewałam się cudów. Przede wszystkim ze względu na cenę, która jest bardzo niska bo obecnie jest to, aż 3,70 zł za 300ml (cena katalogowa 7,50 zł). Bardzo często ten produkt można zakupić na takiej promocji lub podobnej co wysuwa już pewne podejrzenia :D 


Od producenta:

Delikatny żel BingoSpa pod prysznic o zapachu słodkich migdałów zawiera:
  • białą glinkę, która posiada w skłądzie ponad 20 ważnych dla zdrowia i urody minerałów, w tym krzem, aluminium, fosfor, wapń, potas, selen, mangan, miedź. Posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne - działa jak naturalny antybiotyk. Aktywizuje procesy odbudowy komórek. W sposób naturalny oczyszcza i stymuluje proces regeneracji skóry. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, toksyn, niezdrowej mikroflory, poprawia ukrwienie, łagodzi stany zapalne, przywraca skórze równowagę mineralną.
  • ekstrakt migdałowy - ma doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające skórę, odbudowuje warstwę lipidową naskórka. Łagodny dla każdego rodzaju skóry o bardzo przyjemnym, sprzyjającym zmysłom zapachu.

Moja opinia:
+ plastikowe opakowanie,
+ przezroczysta butelka, dzięki czemu wiemy ile żelu nam jeszcze zostało (przy dobrym oświetleniu),
+ bardzo przyjemny zapach, trochę mleczny z domieszką migdałów, lekko słodki, 
+/- zapach jest krótkotrwały, po kąpieli praktycznie już go nie ma,
+/- dobrze się pieni przy większej ilości,
+/- żel jest dość gęsty i w związku z tym mało wydajny,
+ skóra po użyciu tego produktu jest gładka, dobrze oczyszczona i nie wysuszona,
+ cena,
- skład



Żel ten można dostać na stronie producenta:

Produkt ten ma swoje plusy i minusy jednak kwalifikuję go grupy kosmetyków godnych wypróbowania :) 

Może mieliście okazję go przetestować ?

Buziaki 




27 komentarzy :

  1. Nie miałam go jeszcze, ale lubię kosmetyki Bingo Spa, więc chętnie i kiedyś ten żel wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jak na żel całkiem spora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zużyłam już bardzo dużo tych żeli z glinką - polubiłam je bo kompletnie nie wysuszały mi skóry. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny żel , no i cena niska !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam :) Lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa zapachu, szkoda, że długo się nie utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby kosztował więcej pewnie by go było dłużej czuć ;)

      Usuń
  7. Miałam go, ale szału jak dla mnie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie miałam, ale lubię Bingo żele, zawsze mi odpowiadają, tylko są mało wydajne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kilka żeli z BingoSpa, może za jakiś czas skuszę się właśnie na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żele z BingoSpa muszę wypróbować w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam,żel jak żel ale sąsiadka za to bardzo go polubiła:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm recenzja zachęca do przetestowania tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozejrzę się za nim bo uwielbiam mleczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mleczne zapachy to coś co lubię :) Nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy, a mam na nie wielką ochotę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji przetestować produktów z tej firmy.
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go jeszcze. Szkoda, że zapach jest taki krótkotrwały. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieliśmy, spokoi był:) miło wspominamy!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę typowo sklepowe żele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet bym mogła powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. skłąd krótki ale można się przyczepić co poniektórych skladników :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach tego żelu! Jak dla mnie - jest idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo skoro takie polecenie to aż wąchnę ;p

      Usuń
  22. Nigdy nie używałam nic z Bingo Spa,ale przyznam że ten żel wygląda ciekawie.Może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle zastanawia mnie jego zapach! :D Super recenzja jak będę miał możliwość to muszę go powąchać :)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/01/give-you-what-you-like.html

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam go i faktycznie zapach niestety wcale nie utrzymuje się na skórze, nawet na chwilę

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie się kompletnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń