wtorek, 6 stycznia 2015

Moje ostatnie "ubraniowe" zdobycze

Grudzień był miesiącem pełnym niespodzianek :) oczywiście minął za szybko ale to tak zawsze - niestety jest :P
W ostatnim czasie udało mi się wybrać do kilku, kilkunastu sklepów i coś zakupić ale też otrzymałam pare rzeczy od życzliwych ludzi :D Obecnie zaczęły się SOLDY czyli wyprzedaże a tu gdzie jestem (Belgia) są ceny szokujące !!! :D Jakoś w Polsce nigdy większego szału pod tym względem nie było a TU "wow" :D Zara, Mango, C&A, Bershka itp. itd. można szaleć do woli a portfel na tym nie ucierpi :) gwarantuję ...

Poniżej kilka zdjęć moich ostatnich ubraniowych zdobyczy :)


1. Sweterek - dar losu :)

2. Bluzka - dar losu :)

3. Sweterek - dar losu :)

4. Sweterek - C&A - 19 euro - bez promocji

5. T-shirt - H&M - 7 euro - na promocji

6. Bluzka - 6 euro 

7. Bluzka - dar losu - około 19 euro

8. Bluzka - dar losu - cena 14 euro na promocji 7 euro - C&A

9. Szal - cena 5 euro - BLOKKER 

i to na tyle zdjęć :)
Coś wpadło Wam w oko ? a może coś Was odstraszyło ? :D

Pozdrawiam 



33 komentarze :

  1. bardzo podoba mi się ta bluzeczka spod numeru 8. Też ostatnio trochę poszalałam na wyprzedażach ;)
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ubranka, szczególnie wpadła mi w oko bluzeczka z nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ciuszki, my zawsze jesteśmy pokrzywdzeni, nie dość że pensje niskie to w sklepach wszystko jest droższe niż za granicą. a o porządnych promocjach możemy pomarzyć. chyba, że w lumpeksie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka z H&M fajna. U nas tez promocje. Kupiłam sweter przeceniony ze 100zl na 30 zl xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sweterek nr 4 i bluzeczka nr 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas faktycznie wyprzedaże są dość kiepskie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie złe ciuszki :) Jestem ciekawa jak wyglądają, jak się je ubierze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :-) Ja niestety nie poszalałam na wyprzedażach :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. nr 6 i nr 8 bardzo fajne, u nas też przydały by się takie mocne wyprzedaże

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego! Fajny ten szalik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę bluzki nr.8!
    Szalik jest na pewno ciepły :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/memories_4.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takich wyprzedaży:) Chociaż ja ostatnio upolowałam dwie sukienki. Obie początkowo kosztowały 129 zł a ja za jedną dałam 38 zł a za druga 64 zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koleżanka wróciła z Angli i za 50 funtów kupiłam ... 20 kg ciuchów...:) to są wyprzedaże

      Usuń
  13. top w paski wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne rzeczy wszystkie:) a może napiszesz o życiu w Belgii cosik?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. szalik <3 piękny, uwielbiam takie ciepłe :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na dwa nowe wpisy- o karmie i nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne ubrania, szczególnie podoba mi się ten sweterek z C&A, czarna bluzka i szal.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczesciara sporo fajnych ubranek

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie spodobał się niebieski sweterek.
    Świetny nowy nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  19. co to znaczy dar losu?

    fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najmniej podoba mi się propozycja nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy naprawdę udane :) Przygarnełabym 4,5 i 8 :D

    OdpowiedzUsuń