czwartek, 12 lutego 2015

Inspiracje walentynkowe

Walentynki tuż, tuż ... już za pare dni :D niektórzy ten dzień celebrują a inni nie. W zależności od upodobań 
i zachcianek mnóstwo z nas w ten "wyjątkowy" dzień chce obdarować drugą osobę czymś nadzwyczajnym. Na sklepowych półkach jest duży wybór przeróżnych rzeczy, jednak mimo wszystko kupno czegoś nie jest łatwą decyzją :P
Zawsze wychodzę z założenia, że dla kobiet, przyjaciółek itp. łatwiej coś kupić niż dla tej drugiej płci :D

W jakiś nadzywczajny sposób spędzacie ten dzień ?

A może to tylko zwykły dzień jak każdy inny ?














Do następnego ...

...

lu ciam




24 komentarze :

  1. ale śliczne <3

    ________________
    mój sukces w magazynie
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie celebrujemy walentynek nie wiadomo jak, ale prezencikami zawsze się wymienimy :) Przeważnie spędzamy ten dzień razem i oglądamy filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te propozycje, ale coś czuję po kościach , że będzie kiepsko :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne inspiracje :)

    Kochana mam prośbę... Poklikałabyś w linki w tym poście : http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/02/sheinside-co-mnie-urzeko.html
    Bardzo proszę i z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pazurki są mega! my nic szczególnego nie planujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to dzień jak każdy inny, pomimo, że mój P. oświadczył mi się właśnie w walentynki. Ale generalnie nie uznaję tego sztucznego do granic możliwości 'święta'.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja przygotuję pyszny deserek walentynkowy i spędzimy ten dzień po prostu wspólnie ;) Mało mamy takich dni w roku, które możemy spędzić tylko we dwoje,a walentynki są ku temu dobrym pretekstem ;)

    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje.
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje :) będziemy się z chłopakiem obżerać sushi i w ten dzień zwieję z wykładów, trochę adrenaliny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Super isnpiracje! Najfajniejsza ta ściana z serduszkami:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/02/living-for-love.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne pazurki! Ja niestety nie mam cierpliwości do takich precyzyjnych zdobień :P

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam pokazywac na blogu mani walentynkowe, ale złamałam paznokieć na kciuki i klops :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspiracje na paznokciach ładnie wyglądają nie tylko w walentynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. We got great products block to follow the GFC . I hope you to see you kissed my blog without income and you will follow me :) http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń