wtorek, 3 lutego 2015

Maybelline - EXPRESS FINISH - 40 seconds

Dziś prezentacja tego co mam aktualnie na paznokciach :) 
ROUGE FLASH / RED FLASH 520
Lakier ten już trochę swoje przeszedł, dlatego ma zdarty, mało widoczny przód :D Jeśli chodzi o szybkość wysychania w 40 sekund to faktycznie sprawdza się pod tym względem. Do prawidłowego pokrycia paznokcia musiałam zastosować dwie warstwy. Pędzelek jest bardzo wygodny a jakość lakieru moim zdaniem jest również niczego sobie :)
A tak to wygląda:








Jak Wam się podoba ?
...
lu ciam


24 komentarze :

  1. kolor jest fanatstyczny
    ja mam tyle lakierów do testów, a jak na załość paznokcie mi pękają i to nie końce, ale jeszcze tam gdzie się łaczą ze skórą !

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo fajny, mocny i soczysty!! lubię takie również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba :) Lubie takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na paznokciach wygląda lepiej niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwien boska ladnie sie trzyma na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. super takie kolorki lubia moje pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek nie mój, ale przede wszystkim to masz śliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. DUży plus za czas zasychania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor i efekt super! Jak zwykle recenzja świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię taką standardową czerwień, bo zawsze jest modna:)

    OdpowiedzUsuń