niedziela, 5 lipca 2015

Brenna - mała wycieczka

Kto lubi wycieczki ? Pewnie "prawie" każdy :) 
Ostatnio udało mi się wybrać na taką jednodniową wyprawę w Beskid Śląski. Zazwyczaj staram się tam być przynajmniej raz w roku. Do tej pory moimi punktami podróży w tamte rejony był Ustroń i Wisła. Tym razem wylądowałam w innej aczkolwiek równie pięknej miejscowości o nazwie Brenna. 
Był tam ktoś ? :D
Kilka zdjęć udało mi się zrobić (dobrze, że mi się przypomniało :P)












I na końcu ja z moją chrześnicą :) (słodkie <3)

Do następnego ...

lu ciam :*


15 komentarzy :

  1. Ja nigdy nie byłam ale ta góra wygląda jak nasza "piękna góra" w Gołdapi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tam nie byłam :) Bardzo ładne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, jeszcze tam nie byłam mimo że mieszkam niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bywałam kiedyś w Brennej, lata temu, także zupełnie nie pamiętam jak tam jest. Ale może wybrałabym się do Wisły?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam tam jeszcze ,ale widoki ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy tam nie byłam, a widoki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam, ale bardzo ładnie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tam nie byłem ale ta miejscowość wygląda całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze pogody i widokow ;) piekne miejsce pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym kiedyś wyruszyć w Beskidy :) Ale masz słodką chrześnice!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne widoki ;)
    http://kandziablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń