czwartek, 30 lipca 2015

Krem do rąk - Evrēe - Total Nutrition

Kiedyś różne kremy do rąk używałam częściej niż obecnie. Teraz w dużej częsci zależy to od tego czy mi się przypomni czy nie. 
Ostatnio natrafiłam na promocyjną cenę kremu do rąk z Evrēe (około 6 zł/100ml) :) Nigdy go nie miałam więc ... trafił do koszyka :D


Od producenta:
Odżywczy krem do rąk do skóry suchej i wrażliwej
Codzienna doskonałość dla Twoich dłoni i paznokci !
Rezultat: Unikalna formuła utrzymuje dłonie w doskonałej kondycji, odżywia skórę rąk i paznokci oraz łagodzi podrażnienia. Po użyciu skóra dłoni staje się jedwabiście gładka, doskonale odżywiona,zdrowa i naturalnie piękna. 
Formuła kremu: Dzięki zawartości witaminy E i F, masła Shea, oleju macadamia i migdałowego intensywnie odżywia i nawilża skórę dłoni oraz wzmacnia paznokcie. Przynosi ukojenie spierzchniętym dłoniom i sprawia, że skóra staje się miękka, aksamitna i elastyczna. Naturalne emolienty tworzą na powierzchni ochronny film zabezpieczający skórę przed utratą wilgoci.


Krem doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości.
Sposób użycia: delikatnie wmasować w skórę dłoni i paznokcie. Stosować kilkakrotnie w ciągu dnia, po każdym myciu rąk i przed snem.
Uwaga: Wydajna formuła - stosować w niewielkich ilościach.
 Moja opinia:
+ solidne opakowanie,
+ szybko się wchłania,
+ idealna konsystencja,
+ dobrze nawilża, odżywia, wygładza, 
+ piękny, cudowny zapach,
+ wydajność,
+ nie uczula -> przebadany dermatologicznie,
+ dostępność,
+ cena,

Minusów nie zauważyłam :) 

Skład: Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Urea, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Linolenate, Cera Alba (Beeswax), Aluminum Starch Octenylsuccinate, MacadamiaTernifolia Seed Oil, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (4.11.2014)


 Podsumowując  krem ten jest wart wypróbowania i przetestowania :)

Lubicie produkty z Evrēe ? ? ?

lu ciam :*



18 komentarzy :

  1. Mam go, jest na wykończeniu i bardzo fajnie działa na skórę dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz go widzę, ale kremy do rąk kończą mi się w ekspresowym tempie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kremik z tej firmy ale w czerwonym opakowaniu :) lubiłam go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak trafię na promocję to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że nie ma minusów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy ale fajnie, że się sprawdził :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. This packaging looks very adorable :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale widzę, że krem ma wiele plusów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem czy spisałby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już mam przesyt tą marką ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. popularni są niczym gumy Turbo xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy produkt:) Może kupię kiedyś komuś w prezencie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie problem z kremami do rąk jest taki że są i nie znikają bo zapominam o nich :(
    W razie problemu z suchą skórą wiem po co sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same plusy :)będę o nim pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze okazji stosować kosmetyków tej marki, ale kto wie, może kiedyś się skuszę...

    OdpowiedzUsuń