czwartek, 16 lipca 2015

Love your hair (krem na noc)

Dove można lubić lub nie lubić. W swoim asortymencie mają zarówno dobre produkty, ale też te mniej uwielbiane. Moimi faworytami są żele pod prysznic, które są jedne z najlepszych na rynku, a także od dziś recenzowany w tym poście krem na noc na włosy czyli Dove hair therapy (intense repair).


Produkt ten kupiłam będąc jeszcze za granicą za około 1,60 euro. Nie mogłam się powstrzymać
i z ciekawości wrzuciłam go do koszyka. Tego zakupu nie żałuję i cieszę się, że moja intuicja (w tym przypadku) dobrze zadziałała :D


Co pisze na opakowaniu:
Krem do włosów na noc z linii Dove Intense Repair intensywnie regeneruje podczas snu zniszczone włosy.
Marka Dove postanowiła wyjść naprzeciw problemom zniszczonych włosów i we współpracy z najlepszymi specjalistami stworzyła dwie przełomowe technologie – Fibre Actives oraz Micro Moisture Serum, które zapewniają kompleksową regenerację struktury włosa, zarówno od środka jak i od zewnątrz. Dzięki tym rewolucyjnym rozwiązaniom Dove, kobiety nie muszą już rezygnować z codziennych zabiegów, które, chociaż niszczą włosy, są dla nich bardzo ważne i sprawiają im wiele radości.
Technologia Dove Fibre Actives działa na wewnętrzne struktury włosa. Każdy włos zbudowany jest 
z włókien białkowych, połączonych ze sobą wiązaniami, od jakości których zależy jego kondycja.
Codzienne zabiegi, jakim poddajemy włosy, osłabiają te wiązania, uszkadzając ich wewnętrzną strukturę. Rewolucyjna technologia Fibre Actives regeneruje strukturę włosa, działając bezpośrednio na uszkodzone wiązania. Niewielkie cząsteczki wnikają bezpośrednio do wnętrza włosa, odbudowując połączenia między włóknami białkowymi. W efekcie kosmetyki Dove głęboko odżywiają włosy, pozostawiając je zdrowe, mocne
i piękne na dłużej.


Podstawą technologii Dove Micro Moisture Serum są cząsteczki działające na powierzchni włosa, skutecznie wspomagające jej regenerację. Dove Micro Moisture Serum odżywia i nawilża włosy, regenerując całą ich powierzchnię - od cebulki, aż po same końce. Dzięki niewielkim rozmiarom cząsteczki są w stanie naprawić nawet najmniejsze uszkodzenia. W efekcie włosy stają się mocne, gładkie i łatwe w rozczesywaniu. Dodatkowo, technologia Micro Moisture Serum pozostawia na włosach warstwę ochronną, zabezpieczającą je przed kolejnymi zniszczeniami.
Linia Dove Repair Therapy Intense Repair jest przeznaczona do włosów zniszczonych. Odbudowuje włosy od środka, zapobiegając ich łamaniu
i rozdwajaniu końcówek.


Sposób użycia:
Nałóż 2-4 porcje produktu na wilgotne lub osuszone ręcznikiem włosy, koncentrując się na końcówkach i środkowej części włosów. Pozostaw na noc. Rano standardowo umyj lub układaj włosy jak zawsze. Dla uzyskania jak najlepszych efektów, stosuj krem przynajmniej raz w tygodniu. W przypadku kontaktu z oczami, należy dokładnie przemyć je wodą.


Plusy:
+ ładne, stylowe, przezroczyste, plastikowe opakowanie,
+ łatwa aplikacja (pompka),
+ przyjemny zapach, który długo się utrzymuje,
+ nie obciąża włosów,
+ szybko się wchłania,
+ nie zostawia plam na poduszce,
+ włosy po zastosowaniu są miękkie, lekkie, gładkie, lśniące, odżywione, dobrze się układają, 
+ produkt jest wydajny,

Minusy:
- skład
- cena ? 
PL około 20 zł/120ml
BE (Belgia) około 1,60 euro na PL to około 6-7 zł


Posiadacie w swojej kolekcji kosmetyków, produkty z Dove ?
Co o nich myślicie ?

Pozdrawiam

lu ciam :*


18 komentarzy :

  1. nie widziałam ich jeszcze nigdy :o Ale 20 zl to sporo nie wiem czy dałabym. Z dove lubię bardzo antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam kiedyś z Dove odzywkę do włosów wypadających i powiem szczerze, że całkiem spoko była :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To produkt dla mojej mamy. Co prawda produkty Dove rzadko się u mnie używa ale jak go spotkam to kupię. A nuż będzie promocja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład do mnie nie przemawia :) Wolę bardziej naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo tego że nie jestem fanka marki Dove, to muszę przyznać iż ten produkt jest całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Dove niegdyś częściej u mnie gościło, teraz raczej sporadycznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam takiego kremu do włosów, co więcej nigdy żadnego kremu do włosów nie spotkałam :) Dove kojarzy mi się dobrze,choć dawno już żadnego produktu tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami zdarza mi się kupować coś z tej firmy, ale tego kremu jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś może go kupie jak sie nawinie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze się z nim nie spotkałam. Fajna opcja kosmetyku na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Dove, mam teraz z tej firmy balsam do ciała i żel pod prysznic :))

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też dzisiaj recenzje produktu Dove, zgrałyśmy się. :P
    Tego kremu nie miałam, ciekawa jestem jak sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie kosmetyki Dove strasznie obciążają włosy

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze o nim nie słyszałam, ale wydaje się idealny! Mimo ceny może się skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna taka nocna kuracja, szkoda że u nas drożej

    OdpowiedzUsuń