sobota, 11 lipca 2015

Neutrogena - pomadka ochronna SPF 20

Witajcie ! :)
Upały odpuściły nam na jakiś czas by oczywiście za jakąś "chwilę" powrócić. Póki co ten początek wakacji zaczął się bajecznie ... ciekawe jaki będzie koniec tego lata :)
Balsamy do ciała czy olejki na słoneczne dni są niezbędne - wiadomo ! ale nie można zapominać także o ochronnych pomadkach, które odpowiedzialne są m.in. za właściwe nawilżenie.


Pomadka Neutrogena to formuła norweska, która na rynku dostępna jest w dwóch wersjach:

  • SPF4
  • SPF20
Od producenta:
Głęboko nawilżająca formuła pielęgnuje oraz poprawia wygląd i miękkość Twoich ust, zapewniając im długotrwałą ochronę przy każdej pogodzie (filtr ochronny SPF 20).
Dla uzyskania natychmiastowej ulgi i ochrony często nakładać na usta.



Plusy:
+ nawilżenie,
+ ochrona, 
+ trwałość,
+ zapach,
+ szybko regeneruje,
+ zbita konsystencja,
+ bez połysku - naturalny wygląd, 
+ wydajność,
+ nie klei się, nie zbiera się w kącikach ust,
+ idealna na zimę i na lato (na cieplejsze i chłodniejsze dni),
+ dostępność,
+ cena około 10 zł /4,8g
Wady:
- brak



Stosujecie pomadki ochronne ?
Macie swojego ulubieńca ?

buziaki 

lu ciam :*



23 komentarze :

  1. Stosuję różne pomadki ochronne, chętnie wypróbuję również tą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej nigdy:) Z Neutrogeny mam natomiast krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Neutrogeny nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chyba jedną pomadkę ochronna neutrogeny :). Plusy są przekonujące, ja najczęściej na usta nakładam eos'a :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją lubię, ale ostatnio jakoś wolę swoje usta w kolorze. :)
    Manzulog

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej konkretnej jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam jakiejś pomadki ochronnej, ale widzę, że ta ma same plusy :) Będę miała ją w przyszłości na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na ogół nie używam pomadek ochronnych, chociaż ta jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love it!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/fringed-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś tę pomadke, ale zupełnie się u mnie nie sprawdziła. Generalnie nie przepadam za tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam pomadek z neutrogeny

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ją lubię. Usta ciągle mi pękają, skórka odstaje to tu, to tam. Nie obejdzie się bez pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię kosmetyki Neutrogenty, pomadka też pewnie jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jej nie miałam. Z tą firmą raczej nie mam do czynienia. Ostatnio tylko kupiłam z niej balsam dla babci :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię pomadki z tej serii, chociaż ostatnio stosuję z Flos-Leka i też jestem z niej bardzo zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ją lubie
    poklikasz u mnie ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  18. a u mnie ten produkt kompletnie się nie sprawdził, nic nie robił, nie nawilżał, nie odżywiał moich ust

    OdpowiedzUsuń