środa, 22 lipca 2015

NYC - dobry zakup ? czas na testy

O kosmetykach z NYC słyszałam wiele :) Będąc w innym kraju w końcu mogłam sobie pozwolić na ich zakup i ich wypróbowanie. W mojej walizce powrotnej było więcej produktów do makijażu i do pielęgnacji, niż czegokolwiek :D 

W najbliższym czasie przetestuje sobie dwie pomadki NYC, które różnią się jedynie kolorem.
NYC 401 Caramel i NYC 417 Flirty



W Belgii koszt 1 pomadki NYC około 1 euro




Jak widać na poniższym zdjęciu kolory tych szminek są widoczne, "dość" delikatne z lekkim połyskiem.


Niestety w kolejnych dniach dopiero je przetestuję pod względem aplikacji, trwałości, efektu na ustach itp.

Jakie jest Wasze zdanie na temat produktów z NYC ?

zabieram się do konkretnych testów ... :)

Pozdrawiam

lu ciam :*



21 komentarzy :

  1. Kolory nawet ładne, nie znam tych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam w rękach ich szminek, ten 417 wygląda nawet fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenowo przedstawia się to mega fajnie :D 401 mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie je można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa jest śliczna
    Nie używałam jeszcze kosmetyków NYC

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne! *o*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki szminek są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja je kupuję w e-zebrze za 2,50 zł. Mam piękną czerwień ;) i lubię ją choć jakościowo uważam, że wibo czy golden rose są lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy nic z NYC

    OdpowiedzUsuń
  10. Za perłowym wykończeniem nie przepadam, ale same odcienie zapowiadają się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) mam jedną także szminkę z NYC, nie narzekam ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy. Odcień różowy mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się kończy szminka i korci mnie jakaś z NYC :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe produkty:) Super kolory wybrałaś:) Czekam na post z twoją recenzją:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdarzyło mi się posiadać tą różową :) mam z nią dobre wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze ale kolorek różowy bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne kolory, mam jedną szminkę z NYC , ale moja zawiera wielkie drobiny brokatu i muszę się jej pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/no-rain-no-rainbow-with-jollychic.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory są przegenialne! ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakrętki mi się nie podobają, ale kolorki ciekawe.

    OdpowiedzUsuń