czwartek, 2 lipca 2015

SEPHORA - mgiełka do ciała

Mgiełki do ciała doskonale sprawdzają się w upalne dni :) Zamiast "ciężkich" perfum zawsze je stosuję przed jakimkolwiek wyjściem z domu. Jest to dobre rozwiązanie jeśli nam zależy na szybkim orzeźwieniu się, nawilżeniu skóry z delikatną nutką zapachową. 

W tym roku zdecydowałam się wypróbować coś z Sephory. Do tej pory używałam mgiełki z Avonu, które polubiłam
i lubić nadal będę :) jednak dla samej ciekawości ... :D sami wiecie ... 



 Ta mgiełka ma więcej plusów niż minusów. A więc:
+ przezroczyste opakowanie,
+ pompka,
+ specyficzny zapach, ładny, delikatny, długo utrzymujący się,
+ po zastosowaniu czuć na skórze nawilżenie,
+ ochłodzenie jest natychmiastowe,
+ produkt jest wydajny,
+ testowany dermatologicznie,
- na opakowaniu jest mało informacji w języku polskim,
- cena około > 30 zł / 150 ml




Używacie mgiełek do ciała ?
Czy tylko tradycyjne perfumy ?
:)

lu ciam :*


14 komentarzy :

  1. Mam mgiełkę z YR i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie lekkie odświezacze do ciała w letnim sezonie

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie mgiełki w okresie letnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam, ale z sephory jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam takich produktów, muszę spróbować.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam fioła na punkcie mgiełek do ciała, teraz już tylko perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam żadnej mgiełeczki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię latem mgiełki do ciała, najczęściej jednak wybieram te z Avon. Mają piękne zapachy, są tanie i w sumie łatwodostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam tylko perfum, bo mam zawsze wrażenie, że mgiełki są nietrwałe, chociaż z perfumami też różnie bywa. Ta mgiełka chyba nie przyciągnęłaby mojego wzroku, bo wygląda dość zwyczajnie i średnio zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam tylko perfum, bo mam zawsze wrażenie, że mgiełki są nietrwałe, chociaż z perfumami też różnie bywa. Ta mgiełka chyba nie przyciągnęłaby mojego wzroku, bo wygląda dość zwyczajnie i średnio zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja średnio przepadam za mgiełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy produkt:) Super że ci przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam chyba jeszcze żadnej mgiełki :) Na razie upałów u mnie nie widać, ale może akurat w końcu się pojawią tego lata :))

    OdpowiedzUsuń