wtorek, 25 sierpnia 2015

Green Pharmacy - olejek kąpielowy

Czy istnieje coś na złagodzenie lub całkowite usunięcie senności ? Do tej pory myślałam że nie, a tu taka niespodzianka :) 
Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego olejku. Szczerze, nie wierzyłam w to, że obiecane efekty naprawdę zadziałają. Po pierwszym wypróbowaniu zaczęłam nagminnie go stosować przy każdej kąpieli :)


Od producenta:
Myje, pielęgnuje i regeneruje.
Tworzy warstwę chroniącą przed wysuszeniem. Świeży, cytrusowy aromat jest relaksem dla ciała i zmysłów, zarówno w kąpieli, jak i pod prysznicem. Olejek bergamotkowy łagodzi stres, jest naturalnym dezodorantem, a limonkowy usuwa zmęczenie.
Sposób użycia:
Do wanny wlać 1-2 nakrętki olejku pod strumień ciepłej wody (37-40 stopni C), kąpiel powinna trwać 15-20 minut. Pod prysznicem niedużą ilość olejku rozprowadzić gąbką na skórze i masować okrężnymi ruchami.



Moja opinia 
Plusy:
+ przezroczysta buteleczka,
+ kolor mało wyrazisty, przezroczysty - limonkowy,
+ olejek nie jest bardzo tłusty ani lepki,
+ zamknięcie na klik - bardziej użyteczne i praktyczne rozwiązanie,
+ można stosować zarówno pod prysznic jak i do kąpieli,
+ dobrze i szybko się pieni,
+ zapach konkretny, mocny, wyrazisty, odświeżający, cytrusowy,
+ na każdą porę dnia,
+ 0 % parabenów,
+ faktycznie działa uspokajająco, odprężająco, równocześnie usuwając senność (dość zadziwiające działanie :) ),
+ olejek testowany dermatologicznie, nie uczula, nie podrażnia,
+ cena około 9,99 zł/150 ml 

Minusy:
konsystencja żelowo-olejkowa, zbyt lejąca,
- produkt mało wydajny


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polysorbate 20, Cocamide DEA, Punica Granatum Extract, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Citrus Aurantifolia Peel Oil, Sodium Chloride, Citric Acid, Disodium EDTA, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene, Buthylphenyl Methylopropional, Hexyl Cinnamal, Citronellol


Polecam wypróbować :)
Chociaż to nie jest produkt w 100% idealny to może dla kogoś być/stać się ulubieńcem :)

lu ciam :*



27 komentarzy :

  1. Ja nie wymagam zbyt wiele od kosmetyków myjących więc pewnie u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się relaksująca kąpiel
    muszę się wprosić, do kogoś kto ma wannę :0

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że konsystencja się nie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielka fanka olejkow kapielowych niestety nie jestem , preferuje bomby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam wersję cedrową i była ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić jakiś olejek z tej firmy :) Za taką cenę myślę, że zdecydowanie warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja, muszę przetestować :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niczego z tej marki nie miałam niestety..

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena jest dość fajna, fajny produkt i można mu wybaczyć brak wydajności lDD

    zapraszam na rozdanie pudełka japońskich słodyczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/boho-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ah ah szkoda że nie mam wanny... pod prysznicem to już nie to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale lubię olejki do wanny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że będzie fajny, szczególnie jesienią i zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię olejki do kąpieli, te z green pharmacy też miałam, ale jakos mnie nie zachwyciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak usuwa senność to coś dla mojego faceta :D A ja uwielbiam olejki, więc też możliwe, że się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. o tego jeszcze nie miałam:D a lubuję się w fajnych olejkach kąpielowych

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie posiadam wanny, ale skoro można używać też pod prysznicem to chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skuszę się na niego, jak zużyję zapasy. Coś czuję, że świetnie się sprawdzi na poranny prysznic po siłowni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Własnie ja zawsze po siłowni używam cytrusowych płynów do mycia bo pobudzają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo nie lubię lejących konsystencji -zdecydowanie mało wydajne.Lubię gęste,w ten sposób dobrze się rozprowadzają wszelkie produkty.
    Twego produkty nie miałam okazji używać,ale firmę lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna firma, mają spoko kosmetyki ale właśnie często jest problem z tą wydajnością. pozdrawiam i zapraszam do siebie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Raz skusiłem się i kupiłem szampon z tej firmy i to był błąd dostałem po nim strasznego łupieżu. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś miałam olejek z GP, w sumie był w porządku :) Teraz mam żel z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jakoś nie mogę przekonać się do tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń