poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Mój nowy kolor włosów :)

Już od dłuższego czasu chciałam zmienić coś w swoim wyglądzie. Przez kilka lat twardo trwałam w postanowieniu, że nigdy nie zmienię koloru włosów i ich długości :D a tu bach ... i stało się :D Długość skrócona i farbowanie też zostało dokonane.  

Wcześniej nie stosowałam farb Joanna a ponieważ słyszałam i czytałam wiele pozytywnych opinii na ich temat (dodatkowo cena jest bardzo atrakcyjna) postanowiłam ją wypróbować :)

Cena około 6-7 zł ( mój koszt to 4,99 zł na promocji) 


Na samym początku byłam średnio zadowolona z efektu. Od dziś kolor na włosach w pełni mnie satysfakcjonuje :)
a dlaczego ? Bo zdjęcia, które robiłam na bloga uświadomiły mnie, że inny odcień ja widzę w lustrze a całkiem inny jest podczas np. jakiegoś, innego oświetlenia :) 
Jeszcze tylko wspomnę, że kolor mimo wszystko różni się w porównaniu z tym na opakowaniu ale generalnie stwierdzam, że może być :D


Farbowanie włosów to dla Was zło konieczne ? czy coś w rodzaju eksperymentu - wszystko jest dla ludzi ? :)

Buziaki :*

lu ciam :*


20 komentarzy :

  1. Uwielbiam eksperymentować z kolorem włosów i chyba już każdy miałam na głowie. Teraz od dawna króluje u mnie rudy i chociaż uwielbiam siebie w tym kolorze planuje za jakiś czas sięgnąć po inną farbę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, myślałam że Ci starsznie ciemny wyjdzie
    bo ja miałabym po takiej farbie prawie czarne włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) ja nie farbuję. Czasem trochę rozjaśniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie :)

    ______________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś też zafarbowałam włosy na kolor oberżyny :) Ale to było gdzieś w gimnazjum/liceum :) Ogólnie kolor fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek, ja cały czas stosuję farby Joanna tylko w kolorze czarnym i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się ten kolor podobał od zawsze,jest naprawdę piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieeee! kochaana wracaj do swojego kolorku!
    Masz super blog :)
    loviseta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie takie ciemne kolory postarzają....dotąd farbowałam Joanna 212 szlachetna perła czy jakos tak ale teraz planuje dojśc do swojego koloru i nie farbuję choć odrosty nie wyglądają ciekawie,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem wszystko jest dla ludzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zapomniałam już o tej farbie fajnie że mi przypomniałaś często po nią sięgałam :) Ogólnie firmę lubię kolorki fajnie się trzymają przy wypłukiwaniu kolor jest jednolity:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama farbowała włosy tym kolorem i bardzo ładnie wyglądał :) podobają mi się takie kolory, ale niestety mam zle wspomnienia ze wszystkimi brązami i kasztanami więc narazie tylko delikatnie rozjaśniam swoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor :) Ja farbuję włosy od 1 liceum czyli już 10 lat. W sumie każdy kolor oprócz czarnego miałam :) Obecnie jest blond, ale za tydzień planuję rudy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy w liceum rozjaśniałam włosy na platynowy blond, uwielbiałam ich rozjaśniacz. Jeden z nielicznych, który dawał idealnie rozjaśnione włosy bez ciepłych, żółtych refleksów. Niestety bardzo niszczył włosy, ale to było lata temu, więc podejrzewam, że jakość farb znacznie się poprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie zło konieczne bo lubię blond na swoich włosach :D Ja używam Wellaton:D Super ost i ciekawe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń